Header Background day #20

هری پاتر و طلسم پیوند (فن‌فیکشن کامل) به قلم لوسیفر

مجموعه: بدون مجموعه
امتیاز منتقدین: - (رای 0 منتقد)
امتیاز کاربران: - (رای 0 نفر)

خلاصه:

پس از مرگ دامبلدور، هری تنهاتر از همیشه به نظر می‌رسد. در حالی که آینده نامفهوم و پر از ابهام پیش رویش قرار دارد و معمای حل نشده‌ی هورکراکس‌های ولدمورت همچنان پیش رویش است.

آیا راهی برای شکست لرد سیاه پیدا می‌کند؟
در این راه چه کسی در کنارش قدم خواهد گذاشت؟
چه کسی با او پیوند خواهد خورد؟
و سرانجام ناجی بشریت چه کسی خواهد بود؟

توضیحات:

حماسه هری پاتر برای نسل ما، بدون شک منحصربه‌فرد و تکرارنشدنی است. نسلی که با هری پاتر بزرگ شد، انس گرفت و پیوند خورد.
زمانی که تصمیم به نگارش این کتاب گرفتم، هفده سال سن داشتم. سال سوم دبیرستان و اوایل پاییز بود که اولین قسمت این فن فیکشن را به نگارش درآوردم. در ابتدا این داستان را به صورت پارت‌به‌پارت در اینستاگرام منتشر می‌کردم و اتفاقا با استقبال قابل توجهی مواجه شد. ولیکن پس از مدتی وارد تابستان قبل از کنکورم شدم و به بهانه‌ی درس و کنکور تا مدتی طولانی نگارش داستان متوقف شد و باالطبع ذهنم از ایده‌هایی که برای بسط و گسترش داستان داشتم فاصله گرفت.
پس از پایان کنکور و قبولی در رشته داروسازی، تازه سختی‌های دانشگاه و مشغله‌های زندگی شروع شد که بدون اغراق، مشغله‌های قبل از کنکور در برابرش سر خم می‌کرد. اما باز هم گه‌گداری در اوقات فراغت قسمتی از داستان را می‌نوشتم. هرچند که خواننده چندانی باقی نمانده بود و نویسندگان جدیدتر تغییر سبک داده بودند و نوشته‌های فانتزی کم‌کم از دنیای هری پاتر فاصله می‌گرفت ولی من عزمم را جزم کردم تا هرطوری که شده داستان را نیمه‌کاره رها نکنم و پایانی در خور برایش بنویسم.
همین شد که به دلیل تایم کم و مشغله‌های زیاد امکان بسط‌دادن و طولانی‌کردن داستان وجود نداشت. به همین دلیل نگارش داستان را از شکل رمان به شکل نمایشنامه تغییر دادم تا علاوه بر پوشش جامعی بر روند داستان، جزییات غیر ضروری حذف شود و طبیعتاً داستان هم سیر سریع‌تری به خودش گرفت و وقایع این داستان نسبت به سایر رمان‌ها سریع‌تر پیش می‌رود. اما باز هم از ذکر وقایع و اتفاقات، توصیفات و توجیهات دریغ نشده تا ذهن خواننده به ابهام کشیده نشود.
امید است تا نویسندگان با استعداد نسل جدید، باز هم با نوشته‌های بی‌بدیل خود، ذهن ما را بیش از پیش با هری پاتر و ماجراجویی‌هایش پیوند بزنند و چراغ دنیای جادویی رولینگ را در ذهن ما و همه‌ی دوست‌داران این اثر روشن نگه دارند.
اگر بخواهم چند کلامی در باب داستان توضیح دهم می‌توان اشاره کرد که «داستان هری پاتر و طلسم پیوند» دنباله‌ای بر کتاب ششم یا در واقع «هری پاتر و شاهزاده دو رگه» می‌باشد. شخصاً در نگارش این اثر تلاش کردم تا داستانی با ایده‌هایی نو بنویسم و از کلیشه‌های تکراری که در بسیاری از فن‌فیکشن‌ها به چشم می‌خورد اجتناب کنم.
اما باز هم بسیاری از نویسندگان در حین نگارش داستان و یا سایر آثار، خواه و ناخواه، الهاماتی از سایر نویسندگان و یا سایر نوشته‌ها وارد نوشته خود می‌کنند که بنده هم در نوع خود از این قاعده مستثنی نبودم.
همچنین این نوید را هم می‌دهم که تلاش‌هایی برای نگارش فن فیکشنی جدید با نام «هری پاتر و نبرد بی‌پایان» در حال انجام است و در این داستان به وقایع و اتفاقات شش سال بعد از کتاب هفتم رولینگ خواهم پرداخت.
در پایان هم هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را از جانب شما دوستان عزیز با افتخار می‌پذیرم و منتظر نظرات گرمتان هستم.

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
foreforseforeforse
عضو
2 سال قبل

خوشحال شدم که بازم فن فیکیشن هری داریم .

SMMA1243
عضو
2 سال قبل

سلام
به نظرم ایده اش خوب بود ولی یجورایی کامل نبود جا داشت خیلی بهتر بشه چون از رو خیلی بخش ها پریده بود

Sabrina
عضو
3 سال قبل

مرسی برای کامل کردن فن عالیه خیلی وقته فن جدید نخوندم

seldon7
عضو
3 سال قبل

سپاس خسته نباشی

Paradox0003
عضو
3 سال قبل

درباره کتاب هم بگم جا داشت بیشتر و بهتر پرداخته بشه و از بعضی مسائل زود رد نشه، البته کمبود وقت نویسنده دلیل بر این نیست!!

Paradox0003
عضو
3 سال قبل

منتظر فن فیکشن های بعدی هستیم

Paradox0003
عضو
3 سال قبل

سلام عليكم
خسته نباشید
ممنون

reza379
ویرایشگر
3 سال قبل

بعد از مدت‌ها دوباره یه فن‌فیکشن جدید دیدیم. قیامت شده انگار.
خسته نباشی، آقای نویسنده‌. خاطراتمون رو زنده کردی

آیا هری راهی برای شکست لرد سیاه پیدا می‌کند؟ در این راه چه کسی در کنارش قدم خواهد گذاشت؟ چه کسی با او پیوند خواهد خورد؟ و سرانجام ناجی بشریت چه کسی خواهد بود؟

  • تعداد صفحات: 118
  • تعداد کلیک‌ها: 107
  • تاریخ انتشار: 1399/11/16

برای این کتاب تا به حال نقدی ثبت نشده است.

نقل قولی برای این کتاب ثبت نشده است. شما نقل قول برایش ثبت کنید.

تاریخ انتشار: 1399/11/20
دیدگاه‌ها: 11
بازدید‌ها: 1.9K
لینک کوتاه: https://bkpr.ir/18191

لیست‌های مرتبط با این کتاب

درباره نویسنده