Header Background day #19
معرفی بخش «ارسال داستان» 1

خیلی مختصر و مفید بخواهیم بخش جدید را در یک جمله معرفی کنیم، می‌گوییم:

«با اضافه شدن بخش داستان‌ها به پیشتازان کتاب، تمام اعضای نویسنده امکان آن را دارند که داستان‌های‌شان را با نام و توضیحات و فایل‌های انتخابی خودشان در پرتال منتشر کنند!»

لینک بخش داستان‌ها در منوی بالای سایت موجود است و تمام کاربرانی که عضو سایت هستند می‌توانند با مراجعه به این بخش (که لینکش را جداگانه هم در انتهای پست می‌گذاریم)، داستان‌شان را به صورت عمومی در پرتال منتشر کنند.

قابلیت‌های خفن این بخش!

در صفحه هر داستان، کاربران و خوانندگان می‌توانند هم نمره خود به داستان را ثبت کنند (درست مانند سایر کتاب‌های موجود در سایت) و هم می‌توانند نمره منتقدین اثر مذکور را مشاهده کنند. نویسنده که صاحب حق اثر و همچنین مالک پست کتاب خود در پرتال است، ضمن این که می‌تواند فایل‌های مورد تأیید خودش را در آن پست ارسال کرده و کاور اختصاصی کتابش را نیز در پست الصاق کند، می‌تواند ژانربندی انتخابی مورد نظرش را هم برای کتاب انتخاب کرده و در قسمت اطلاعات پست، به مخاطب نمایش دهد. عنوان و خلاصه اختصاصی برای هر فایل(فصل) هم هست.

از مزایای باحال دیگری هم که به لطف پلتفرم سایت در اختیار داستان‌های آپلودشده و طرفداران آن‌ها قرار خواهد گرفت آن است که همچون تمام کتاب‌های دیگری که در کتابخانه موجود هستند، برای این داستان‌ها هم می‌توان «نقل قول» و فهرست‌های مختلف کاربری از قبیل «علاقه‌مندی‌ها»، «خوانده‌شده‌ها» و صد البته «لیست‌های دلخواه» و… درست کرد! داشت یادمان می‌رفت: حتی می‌توان از قالب نقد اختصاصی سایت هم برای این داستان‌ها استفاده کرد (البته برای کاربران مجازشده) و نقدهای جامع و کاملی در بخش انتقادات پرتال اضافه کرد!

نویسندگانی که داستان خود را در سایت آپلود می‌کنند، علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد، می‌توانند یک لینک دانلود اختصاصی شیک و زیبا هم برای داستان خود دریافت کنند و آن را در انجمن‌های مادر پرتال، یعنی بوک‌پیج و زندگی پیشتاز، قرار دهند.

البته باید متذکر شویم برای این بخش قوانینی جزئی در نظر گرفته شده که در صفحه همان بخش از آن‌ها مطلع خواهید شد.


لینک بخش داستان‌ها؛ برای اضافه کردن داستان خود، روی علامت «+» که روبه‌روی عنوان «داستان‌های کاربران پیشتازان کتاب» قرار دارد، کلیک کنید یا به صفحه ارسال پست مراجعه کنید.

جزئیات پست

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Panjuli
عضو
2 سال قبل

میشه کتاب Rendezvous with Rama (Rama, #1) رو بصورت پی دی اف تو سایتتون قرار بدین؟فایل زیپی که داخل سایت هست دانلود میشه ولی نمیشه بازش کرد.

k.b
عضو
k.b
3 سال قبل

سلام
داستان کوتاه هم میشه ارسال کرد؟

JuPiTeR
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  k.b

در حال حاضر خیر

venus22
عضو
4 سال قبل

میشه فن فیک ارسال کرد؟

JuPiTeR
مدیر
4 سال قبل
پاسخ به  venus22

اگه مطابق با قوانین ارسال باشه بله

sami
عضو
3 سال قبل
پاسخ به  venus22

اره فکر کنم

مطالب مشابه