Header Background day #19
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

فیلم ها و سریال هایی که باید دید

97 ارسال‌
34 کاربران
101 Reactions
43.4 K نمایش‌
L0rd LaTITude
(@l0rd-latitude)
Reputable Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 215
شروع کننده موضوع  
با سلام خدمت هم انجمنی های عزیز دل برادر :8::8:
یه مدت همش میخواستم اینو بزارم ولی جلوم رو گرفت !
یه لیست کامل از فیلم ها و سریال ها و انیمیشن هایی که دیدم و اگه ندیدید ببینید که نبینید عمرتون بر فناس 🙂

1- zootopia

تالارگفتمان 1

بامزه ترین موجودی که میتونید نام ببرید چیه ؟ اونی که دوست داشته باشید نازش کنید و سرتونو تو پوست نرمش فرو کنید ؟ زیاد فشار نیارید جوابتون خرگوشه . این خرگوش قصه ما پلیسه ! حالا با چه تلاش هایی پلیس میشه بماند ! اولین خرگوشی که پلیس شده و کوچک ترین عضو نیروی پلیس با روباهی که همه اونو تبهکار میدونن همدست میشه و در جهت اجرای قانون و نجات شهرشون تلاش میکنه ! بیشتر از این اسپویل نمیکنم خودتون برین ببینین !

لینک ویکی

2-la la land

تالارگفتمان 2

ساعت 3 صبح بود که فیلم در سایت های ایرانی منتشر شد و من تا ظهر تو فکرش بودم و خواب به چشمام نیومد وقتی به سرنوشتشون فکر میکردم حالم دپرس میشد ...
یه فیلم موزیکال پر از احساسات ! یکی از دوستانم این فیلمو دیده بود و اون رو اینطور تعریف کرد ( یه مشت آدم رقاص ) هنوز که هنوزه میانه خوبی باهاش ندارم !
یه بازیگر تازه کار که به یه موزیسین میرسه و عاشقش میشه و داستان رویاهاشون که به حقیقت میپیونده اما راه سرنوشتشون اون ها رو از هم جدا میکنه تا جایی دیگه به هم برسونه در سرزمین la la land !
یادم رفت که به موسیقی فیلم اشاره کنم که در نوع خودش فوق العادس و هزار بار هم گوش بدین خسته نمیشین بهترینشون رو براتون جدا کردم حالشو ببرین
بزن رو این
خودم اینو ترجیح میدم

اولی آهنگیه که تک خونیه ولی دومی آهنگ کامل که به صورت همخونی اجرا شده و زیبا تره اگه اشتباه نکنم اسکار رو برد برا این آهنگ (9 تا اسکار برده این فیلم)
3-casablanca

تالارگفتمان 3

اینم دستع کمی از la la land نداره و داستان عشقی رو به تصویر میکشه که در دوره خودش طوفانی به پا کرد ! به نظرم تنها ضعف فیلم نداشتن موسیقی متن خوب بود هرچند کار هایی که کارمند ریک( ریک سمت راست تصویر) با پیانو ارائه میده شنونده رو در خودش غرق میکنه دختری که وسط تصویر ایستاده عاشق ریکه ولی قبل از این که با ریک اشنا بشه با سمت چپی ازدواج کرده ! خلاصه داستان پیچیده ای که در دورانی جمگ اتفاق میفته و جذابیت داستان رو بیشتر میکنه ! فیلمی نیست که چند بار تماشا کرد ولی یه بارش اجباریه !


4-love story
تالارگفتمان 4

بیخیال دیگه همتون اینو دیدین(شایدم خودتون یه مثال زندش باشید) ! داستان دوتا عاشق که تو دانشگاه اشنا میشن ، پسر از خونواده پولدار و دختر فقیر ، داستانی رو تماشا کنید که چطور این دو با هم کنار میان و زندگیشون رو میسازن ! جدا جالبه بدونید که از روی داستانی واقعی ساخته شده ! هرچند دوستنش باعث خوشحالی نیست چون که پایانش زیادی شیرین نیس !

5-passengers


تالارگفتمان 5

چیز جالبی که راجب پوستر این فیلم وجود داره نشونه ...---... که به مورسه و همون معنی sos به معنی کمک رو میرسونه ! سال های آینده رو نشون میده که اگه حساب کنم تقریبا به تاریخ ستاره ای 150 سال با استار ترک فاصله داره !انسان ها اولین سیاره قابل سکونت رو پیدا کردن مسئله اینه که با نصف سرعت نور صدو چند سال طول میکشه به اونجا برسن بازیگرای این فیلم هم فوق العادن دو بازگیر اصلی و یکی فرعی و یکی دیگه که نقش روبات داره ! قبل از رسیدن به مقصد یکی از مسافران بیدار میشه و باید راه خودش رو پیدا کنه ! و بفهمه چرا بیدار شده و در همین حال جلوی دیونه شدن خودش رو بگیره !

6-Hunger Games

تالارگفتمان 6

فیلمی ساخته شده از رمانی به همین نام
در آینده نزدیک جنگ باعث نابودی بیشتر نژاد بشر شده و جامعه رو به فقیر و ثروت مند تقسیم کرده 13 منطقه وجود داره که باید هر چند سال قربانیانی بدن که یادشون بمونه خشم باعث چی میشه و اونا رو آروم نگه داره ! با این تفاوت که یکی از قربانیان زنده میمونه و بقیه میمیرن ! پیشنهاد میکنم این داستان داغ و آتشین رو از دست ندید !

7-scorpion
تالارگفتمان 7

خوب سلیقه شما رو نمیدونم ولی این سریال به سلیقه همه جوره ! هم عاشقانس هم جنایی هم علمی (غیر تخیلی ) و هم بر اساس واقعیته بهتون پیشنهاد میکنم اینو به هیچ وجه از دست ندین

والتر اوبرایان نابغه ایرلند (اگه اشتباه نباشه ) با ایکیو197 تونست در 10 سالگی ناسا رو هک کنه !

حالا رهبری گروهی از نوابغ رو به عهده داره و همچنین یه پیش خدمت که همراه با پسرش برای اون کار میکنن جالبه که پسر پیش خدمته از والتر باهوش تره ! والتر با اینکه خیلی باهوشه اما مشکل در برقرار کردن ارتباط با مردم معمولیه در حقیقت paige (خدمت کار) دنیا رو براشون ترجمه میکنه و اونا هم پسرش رو براش ترجمه میکنن ! تا بحال 3 فصل 20 و چند قسمته اومده که تایم هر قسمت حدود 40 دقیقست و 70 روز به فصل چهار مونده که خودم به شدت منتظرشم !
نکته جالب عکسش اینه که اسکورپیون رو داخل <scorpion/>این گذاشته که در کد نویسی اسفتاده میشه و کنایی از اسم شرکت اسکورپیون که شرکت خدمات کامپیوتریه داره!


8-trancformers:last knight

تالارگفتمان 8

ترنسفرمرز !که به نظرم کسی نیست که حداقل یکی از قسمت های این سری رو ندیده باشه ترنسفرمز : آخرین شوالیه به تازگی منتشر شده و خودم هم الان دان کردم و همزمان دارم میبینم و این پست رو مینویسم پس یه نقد اختصاصی براتون دارم که شاید کمی طولانی بشه !
شروع فیلم:
اوایل فیلم با یه صحنه جنگی بین انسان ها شروع میشه و گلوله های آتشین از آسمون فرو میریزند راستش زیاد شروع جالبی نیست و حال و هوای قرون وسطایی داره . برای کسی که اومده ترنسفرمرز رو ببینه جالب نخواهد بود ! خوب الان از مرلین اسم برده شد و نشون داد که جنگ بین شاه ارتور و دشمنانشه ! یه نقطه ضعف دیگه ! بیخیال دیگه از حد گذشت ! تو فیلم یکی از یاران شاه به اون میگه که مرلین جادوگر نیست ، بلکه یه * مسته ! بعد صحنه یه پیرمردو نشون داد که داره مشروب میخوره و میگه این آخریشه (به مرلینم رحم نکردن) خوب حالا میگه که جادو وجود داره و خیلی سال پیش پیدا شده ! داخل یه سفینه فضایی . خوب الان فهمیدیم که سرچشمه جادو فضایی هان :22: بیشتر از این اسپویل نمیکنم فقط بدونید الان خیلی احساسی شد و به نظرم زود قضاوت کردم هرچند شروع فیلم شروع بدی داشت و پایان شروعش زیبا بود !

داستان فیلم:
داستان فیلم درست پس از فیلم بعدیه پس از رفتن آپتیموس پرایم برای پیدا کردن سازندگانش مگاترون مهم ناپدید میشه. گروهی به نام trf برای مقابله با فرازمینی ها به وجود اومده که رحمی ندارن و حتی بچه های زمینی رو هم میکشن ! از طرفی کید (همون مکانیکه) در تلاشه که همه رو نجات بده طبق معمول همه دنیا میخوان فضایی ها برن ! به نظر میاد که اپتیموس توسط سازندش فریب داده شده و دیگه مثل گذشته ها قهرمان نیست اگرچه هنوز هم شریفه ولی طرف خودش رو عوض کرده و میخواد سیارش رو با استفاده از شیعی که در اختیار کید هستش نجات بده ، جسمی ناشناس هم به سمت زمین میاد که اون رو نابود میکنه و همه عوامل و چیز های جزئی که به فیلم اضافه شدن باعث زیبایی فیلم شدن ! من خودم از 10 بهش 8 یا حد اکثر 8.5 میدم . به نظرم نبینید بهتره چون حسابی آپتیموس تخریب شده و الان بیی رهبری گروه رو بر عهده داره که البته طبق معمول حرکات و صحبت های غیر منطقی رو از او و گروهش شاهد هستیم ! در واقع هیچ کدوم از قسمت های این سری بدون یه جنگ داخلی نبودن و خیلی خسته کننده شده !
کید هم مثل موش توی سوراخ قایم شده که بازم باعث نا امیدیه ! امیدوارم تا آخر فیلم این وضع تغییر کنه وگرنه دیدنش فقط اتلاف وقته ! دیگه چیزی نمیگم چون همین الانش داستانو اسپویل کردم و نتیجه رو هم خودم هم نمیدونم ! پس بریم که ببینیم چی میشه ::11::::11::::11::


9-hacksaw ridge

تالارگفتمان 9


قهرمان جنگی که هیچ گاه گلوله ای شلیک نکرد ... این فیلم فوق العاده بود چه بازیگرانش (دکتر استرنج رو یادتون میاد ؟ قیافه اون رو تصور کنید 🙂 ) چه کارگردانی و چه صحنه و فیلمنامه فوق العاد بودن و این که داستانی واقعی رو میگه خیلی جالبه ... امتیاز بخوام بدم 10 میدم بدون شک نبینید ضرر کردید وقتی که 75 نفر رو به تنهایی نجات میده دیدن داره : خدایا خواهش میکنم فقط یکی دیگه ! یکی دیگه !





10-breacking bad

تالارگفتمان 10


برکینگ بد یه سریال جنایی و اونجور که شنیدم زیباس سال 2013 بهترین سریال تلوزیونی بود و حقا با این فیلمنامه که میبینم لایقشه (یه یاروی که معلم بود الان شیمی دانه 😐 ) :78: از شوخی گذشته منم تعریفشو خیلی شنیدم و همیشه دوست داشتم ببینم ...بیاین با هم شروع کنیم 🙂
خوب استوریش اینجوره که یه یارو معلمه شیمیه و سرطان میگیره و وقتی میفهمه داره میبینه با کمک یکی از دانش آموزان شروع به تولید و پخش مواد میکنه که خونوادش مشکلی در مخارج نداشته باشن . نکته جالب این مجوموعه اینه که بجای این که یه فرد بد خوب شه یه فرد خوب بد میشه و این ریسک بزرگی بود ولی خوب خوشبختانه نتایج خوبی داشت ولی خوب در آخر متوچه شدیم که آقا معلم هنوز هم مقداری خوبی داره 🙂

اپدیت :خوب بالاخره دیدمش ! جالب بود فصل 5 حرف نداشت قضیه اینه که این اقا معلم ما شیمی درس میده چون همکاراش بهش خیانت میکنن و دستاورد هاشو میدزدن .بعد از اینکه دچار سرطان میشه برای این که برای خانوادش ارث بجا بزاره شروع میکنه به تولید مواد ! کلا قصه جالبیه بیشتر نمیگم که اسپویل نشه .



11-allied



تالارگفتمان 11


بهتون پیشنهاد میکنم به هیچ وجه این فیلم رو از دست ندین ، بازی فوق العاده ماریون کوتیلارد و برد پیت 🙂 (همیشه اسمش باعث خندمه ) در نقش دو جاسوس که در ماموریتی به هم میرسن و عاشق هم میشن اما ...
امتیاز خودم به این فیلم از 10 رد میشه 🙂 کمتر فیلمی دیدم که باعث بشه گریه ام بگیره ولی این فیلم نتنها صحنه های احساس خوبی داره بلکه داستان زیبایی رو روایت میکنه ،کشش داستان اینقدر زیاده که ادم نمیتونه خودش رو کنترل کنه اما در عین حال اینقدر تراژدیکه باعث میشه که نخوای دوباره فیلم رو ببینی ! همین الان تو چشامم اشک جمع شده ::59::::59::::41::



12-undewolrd


تالارگفتمان 12

داستان فیلم راجع زنی به نام سلین که یه خون آشامه بر خلاف داستان های معمول خبری از گرگینه نیست و بجاش لایکن ها وجود دارن (گرگینه عقل دار ) 😐
خلاصه سلین یه انسان رو از دست لایکن هایی که تصور میشد منقرض شدن نجات میده . بعدش هم اون انسان جان سلین رو نجات میده (اینجوری میگم اسپویل نشه) خلاصه قصه جالبیه من به شخصه اخرین قسمت که امسال اومد رو بیشتر دوست داشتم این عکس هم مربوط به همون قسمته که اسمش جنگ های خونیه 🙂 خلاصه قشنگه ببینین ژانرش هم اکشنه

بعد از عمری دیدم این تاپیک بالا اومد و تصمیم گرفتم ادامش بدم در واقع به طور کامل فراموش کرده بودم وجود داره ! قرار بیشتر سریال باشه چون جدیدا فقط سریال میبینم !
dexter
تالارگفتمان 13

میدونم به چی فکر میکنید ! این سریال به نظر عاشقانس !
اما اشتباه نکنید هرچیزی حس به جز عاشقانه چون شخصیت اصلی یه ضد جامعه و قاتل سریالیه که کلا احساستش رو از دست داده
به علاوه طرف خواهرشه :))) خلاصه چیزی نیست که فکرش رو میکنید بشینید ببینید لذت ببرید 🙂
lucifer
تالارگفتمان 14
لوسیفر واقعا یه چیز دیگس ! توی پست قبلی هم اشاره شد به اسمش ولی واقعا یه چیزیه واسه خودش !
به نظرتون وقتی شیطان به زمین بیاد چی میشه ؟ قیامت میشه ؟ شروع به قتل عام میکنه ؟ همه رو گول میزنه ؟
یا میره یه بار راه میندازه و مشاور نیروی پلیس میشه و یه سریال رومنس رو تحویلتون میده ؟
اگه میخواید جواب بگیرید این سریالو تماشا کنید :))))
goblin
اگه از طرفداران سریال های کره ای باشین ممکن نیست نام این سریال رو نشنیده باشید سریالی با موضوع جدید (نه اون خز های کره ای و مثلث عاشقانه و ...)
گابلین سریالیه که حتما یه بار باید ببینید همه بازیگرا عالی بودن
داستان راجع به مردیه که نمیتونه بمیره و قدرت هایی داره که از اونا برای کمک به دیگران یا سرگرم کردن خودش استفاده میکنه مبارزه های لفظی اون و رقابتش با فرشته مرگ خیلی جالبه فرشته های مرگ از اون میترسن چون نمیتونن بکشنش :))
ولی این رقابت به دوستیشون می انجامه !
خلاصه حتما ببینید ! باید بگم این سریال رومنس و فانتزی و کمدی سیاه داره 🙂
تالارگفتمان 15تالارگفتمان 16
سمت چپیه گابلین و راستیه فرشته مرگ به ترتیب با بازی کیم شین و لی دونگ
اهنگ مورد علاقم از این سریال : اپل اپلود بوی
monster

تالارگفتمان 17

با بازی کانگ جی هوان و سونگ یوری
این سریال یکی از بهترین سریال های کره ای بود که من دیدم یعنی قسمت اخر رو 20 باری تماشا کردم که احساس خوبی که داشتم بر گرده
داستان از اونجایی شروع میشه که پدر و مادر لی کوک چول/کانگ کی تان به قتل میرسه (دوتا اسم داره چون ...)
لی کوک چول در همون حادثه که باعث مرگ پدر مادرش شد بیناییش رو از دست میده ولی در عوض قدرت شنوایی بیشتر میشه به طوری که از صد متری صدای یه ساعت رو میشنوه
و با این قدرت میفهمه که چه کسی قاتل اصلیه و حالا میخواد انتقام بگیره...
داستان این سریال اینقدر فراز نشیب داره که اگه نویسندش رو ببینم مطمئن باشید به قتل میرسونمش :)))
خلاصه از دست ندید
some thing in the rain
تالارگفتمان 18

هیچ چیزی راجع به این سریال جالب نیست !
پس چرا اسمش توی لیست سریال هایی که باید دیده ؟
خوب این سریال به نسبت داستان کندی داره شخصیت های اصلی جینا و جونهی هستند که جینا 10تا14 سال تفاوت سنی داره و بزرگتره
جونهی برای مدت سه سال خارج از کشور بوده و حالا که برگشته خیلی مردونه تر رفتار میکنه
جونهی به خاطر اینکه پدرش از مادرش طلاق گرفته با خواهر بزرگترش که بهترین دوست جیناست بزرگ شده و این حقیقت که جینا براش مثل خواهر بزرگتری بوده که اونو از مدرسه به خونه میرسونده آزارش میده چون عاشق جینا شده....
خلاصه داستانش خیلی کند میگذره ولی لحظه هایی داره که با تمام وجودتون ازش لذت میبرید !
واقعا یکی از بهترین سریال هایی بود که دیدم و موضوع خوبی داشت چون رئالیسم بود یه جوریایی 🙂
کلا ببینید زرر نمیکنید من که حسابی لبخند زدم اخم کردم و گریه کردم 🙂
هنگ پارت 1 (Something In The Rain) : http://s1.prodrama.cf/korean/2018/Something%20in%20the%20Rain/01.Something.In.The.Rain.mp 3">نسخه با کلام
آهنگ پارت 2 (La La La) : http://uploadboy.me/crks80cjfupd.htm l">نسخه با کلام
آهنگ هایی سریال هم زیبا هستن واقعا ... سریال ندیدین حداقل اهنگاشو بگیرید
لینک دانلود این سریال (نظراتی که راجع بهش گذاشته شده رو بخونید میفهمید چه قدر زیباس)
about time
تالارگفتمان 19
راستش چیز زیادی راجع به این سریال نیست که بخوام بگم هنوز فقط 4 قسمت اومده ولی خیلی خوب بوده تا اینجا به نظرم ارزش وقتتون رو داره 🙂 بیاین با هم ببینیمش !

strong woman do bong soon
تالارگفتمان 20
داستان راجع به یه زنه که از خانواده ایه که همه ی زنانش قدرت خارق العاده ای دارن ایشون هم استثنا نیست و خیلی قویه و به عنوان بادی گارد استخدام میشه تا از این پسر خوشتیپ پولدار محافظت کنه
a korean odyssey
تالارگفتمان 21

یه داستان باز سازی شده از فیلم سفر به غرب یکی از سریال های مورد علاقم که بیست قسمته صحنه های طنز زیاد داره ولی خوب متاسفانه واسه یه سریال فانتزی خیلی جلوه های ویژش قوی نبود و قسمت های اخر به علت کمبود بودجه خراب شده بود ولی در کل داستان عاشقانه / فانتزی/هیجانی/طنز خلاصه ژانراش زیاده در کل جالب بود 🙂
دانای کل نخوردت صلوات :))) حسش نیست دوباره ببینمش ولی نمیتونم خودمو راضی کنم از کامپیوتر حذفش کنم
🙂

i am not a robot
تالارگفتمان 22
سریال زیبایی بود کم کسری نداشت جلوه ویژشم خوب بود رومنسش و داستانش خوب بود ولی شخصیت پردازیش رو دوست نداشتم ... بجز شخصیتای اصلی بقیشون اکثرا آبکی بود
دستان راجع به یه پسرش که نمیتونه به ادما دست بزنه یا کلا نزدیک شه ! به آدم حساسیت داره ولی دستان از جایی جالب میشه که یه روبات که شبیه به انسانه وارد زندگیش میشه 🙂 قسمت های اولش جالب نبودن ولی هرچقدر جلو تر برید زیبا تره . من این سریالو در حال پخش دیدم برای همین میدونم چقدر انتظار مشکله 😐 بعد از دیدن این سریال صبر ایوب رو درک کردم و ایمان آوردم :)) (روباتو انی ییو ( روبات نیستم (کره ای))


the legend of the blue sea
تالارگفتمان 23
داستان از اونجایی شروع میشه که خانوم پری دریایی (جو جی هیون) تصمیم میگیره بعد از مدت ها برای اولین بار به خشکی پا بزاره و به صورت کاملا اتفاقی وارد خونه (لی مین هیوووووو) میشه . لی مین هیو هم یه خلافکار بزرگه که میتونه سر همه رو کلا بزاره...لی مین هیو متوجه میشه که پری دریایی یه شیئ قیمتی با خودش داره و برای بدست اوردش هر کاری میکنه
این سریال یکی از سریال های مورد علاقمه تخیل توش موج میزنه اگه بهش دقت کنی میبینی نویسندش سعی کرده یه دنیای دیگه رو خلق کنه میتونی وجود قانون هایی رو کاملا حس کنی
بازی لی مین هیو هم طبق معمول حرف نداره اما جو جی هیون باید یکم بیشتر تلاش کنه (دقت کن!!!)
سریال کمی جریانات اضافی داره که هیچ نقشی در اصل داستان ندارن مطمئنم این سوال براتون پیش اومده که این عکسه چرا اینطوریه ؟ زمان داستان در زمان حال میگذره ولی بخشی از داستان تو گذشتس خلاصه از 10 بهش 9 میدم ببینید لذت بببرید
you who came from stars
تالارگفتمان 24

این سریال راجع به عشق بین یه موجود فضایی دو مین جو (کیم سو هیون) که عاشق یه دختر میشه (جون جی هیون) (الان تفاوت اسماشون :|)
خلاصه داستان اینه که این فضایی چهارصد سال پیش به زمین اومده ولی برای نجات یه دختر (یه نفر کپی همین دختره) از سفینش جا میمونه و حالا که وقتش شده برگرده باز هم این دختره رو میبینه از طرفی نمیتونه بیش از این روی زمین بمونه چون داره قدرت هاش رو از دست میده (زور بازو، تلپورت، حافظه قوی ... رم 64
:1:)
اما اگه بخوایم صادقانه بهش نگاه کنیم درام زیبایی داشت ولی شخصیت منفیش انگار از بازی کامپیوتری بیرون اومده بود همش یه لبخد مسخره به لب داشت و اصلا معلوم نبود چرا دست از سر اینا بر نمیداره ...
guardian of the galaxy
تالارگفتمان 25
اینو احتمالا هموتون میشناسید پس فقط میگم (اسپویل)
همونطور که میدونید این سریال در دنیای مارول اتفاق میفته ....
در قسمت یک که یکی از سنگ های بی نهایت به دست گروه نگهبانان از دست تانوس نجات دادن و در قسمت دو مشخص شد طرف خداست 😐
خبر ها اینجوری میگن که قراره بعد از اونجرز 4 نگهبانان کهکشان های 3 روی پرده سینما ها بره و از اونجایی که نصفشون الان مردن حدس میزنم قراره از سنگ کنترل زمان که توی دستای تانوس هستش استفاده کنن و همه چی رو به جای اولش بر گردونند البته اگه کسی همچین ایده ای بده مطمئنن تونی استارک (آیرون من) خواهد بود
همونطور که میدوند تمامی فیلم های مارول رو حداقل یه بار باید دید
من بهتون توصیه میکنم سراغ داردویل و هالک نرین
city hunter
تالارگفتمان 26

چیز زیادی نیست راجع به این سریال بشه گفت... واقعا از سریال های دیگه توی این ژانر چه امریکایی چه چینی و کره ای یه سرو گردن بالاتره این سریال بر اساس وب تون بین المللی ژاپنی تولید شده و واقعا زیباس ...
تنها نکته منفی که میتونم بگم قسمت اخرش بود که الکی کش اومده بود...
لی مین هیو و پارک مین یونگ فوق العاده بازی کردن... تنهای سریالی بود که خوشم اومد ولی یه قطره اشکم براش نریختم 😐
منی که با خنده در وایکی کی گریه کردم
ببینید ضرر نمیکنید سود هم میکنید :)) ارزش ثانیه با ثانیه ای که گذروندم رو داشت داستان پیچیدس هرچقدر اسپویلش کنم تمومی نداره همون بهتر که شروع نکنم

Big Hero 6: The Series

تالارگفتمان 27

همونطور که از اسمش پیداست سریالیه در ادامه انیمیشن سینمایی شش قهرمان بزرگ تولید شده
در سینمایی دیدیم که هیرو و بایمکس و دوستاشون تیمی ابر قهرمانانه تشکیل دادن و دنیا رو نجات دادن
در این سریال میتونیم اتفاقاتی که بعد از اون افتاد رو ببینیم از جمله بازگشت بایمکس
مشکلاتی که پیش میاد و بهران هایی که برای ادامه زندگیشون هست به تصویر کشیده میشه از اونجایی که ماجراشون به پایان رسیده دیگه نمیخوان قهرمان باشن
اما شرایط بهشون این اجازه رو میده ؟

?with great power comes great responsibility
صدا پیشه ها هم خوب اجرا کردن اما سریال به صورت دو بعدی ساخته شده البته که این موضوع چیزی ار جذابیتش کم نکرده


welcome to waikiki

تالارگفتمان 28

اگه میخواین بخندین این سریالو از دست ندین
کانگ دونگ گو میخواست که کارگردان بشه و لی متاسفانه خدا ذلیل تر از اون نیافریده .. در حال حاضر صاحب یه مهمون خونس البته چه مهمون خونه ای ....
حتی یک نفر هم مهمون نداره و در حال حاضر به علت کم بود بودجه آب هم قطع شده
لی جون کی یکی از افرادیه که در مهمون خونه وایکیکی(هاوایی) زندگی میکنه اون میخواد مثل پدرش بازیگر بشه هر چند استعدادش رو داره اما موقعیت واسش پیش نمیاد
سون سونگ ون هم که به سئول اومده که فیلم نامه نویس بشه ... اول فیلم نامه ای که نوشت راجع به رییس جمهور امریکا بود که با فضایی ها میجنگید قدرتش رو هم از بروسلی گرفته بود و از کف دستش لیزر شلیک میکرد ...
اخرشم پسری که تا حالا نزدیک جنس مونث نشده شروع کرد به فیلم نامه خاک بر سری نوشتن 😐
اخرین شاهکارش نوشتن یه جمله کودک پسند روی چیپس بوده که از حق نگذریم خوب فروخت
همه اینا به کنار بچه یک ساله ها یونا که یونا نمیتونه ازش نگه داری کنه و به دست این سه تا سپرده به کنار ...
خلاصه ببینید حالتون عوض میشه ...

? are you human too
تالارگفتمان 29
نام شین (سه کانگ جون) پسر خانواده ایه که شرکت بزرگی رو اداره میکنند... نام شین طی حادثه ای پدرش رو از دست میده و بعد از اون حادثه با پدر بزرگش زندگی میکنه
مادر نام شین که نمیتونه دوری اون و تحمل کنه یه روبات به شکل نام شین میسازه
کانگ سو بونگ(گونگ سئونگ یئون) یه مبارزه سابق و حالا بادیگاردیه که برای نام شین کار میکنه
وقتی نام شین مسافرتی به خارج کشور میره مردی که قاتل پدرش بوده به سراقش میاد تا اون رو بکشه اما از غدای روزگار 🙂 مادرنام شین اونجاس وهمینطور انروید نام شین
نام شین واقعی به کما میره در حالی که اندروید نام شین که کاملا شبیه نام شینه جاشو میگیره...
طی حادثه ای کانگ سو بونگ متوجه میشه و با اندروید نام شین هم دست میشه

corpse bride
تالارگفتمان 30
یکی دیگه از شاهکار های تیم برتون که در سال 2005 تولید شده از صدا پیشگان این فیلم انیمیشنی میتوان به جانی دپ اشاره کرد که واقعا کارش رو خوب انجام داده...
این فیلم مثل تمام اثر های معروف تیم برتون در دنیایی فانتزی و با شخصیت های محدود سیر میکنه... ترکیب جالبی از افسردگی و طنز و عشق رو میشه توی این فیلم حس کرد...
به نظرم این فیلم از بهترین اثر های سینماییه همون قدر که تخیلیه واقعی جلوه میکنه و میشه تصور کرد که در دنیای واقعی هم اتفاق بیفته ... در کل تعادل خوبی رو میشه حس کرد .
میشه به دوست داشتی بودن مردگان ذشت هم اشاره کرد که به همون اندازه که ممکنه قیافشون ترسناک جلوه بده به همون اندازه هم دوست داشتی هستن... در واقع شخصیت های مرده در این فیلم خوشحال تر به نظر میرسن
اولین فیلمیه که مردگان رو ترسناک جلوه نداده فیلم های انیمیشنی قبل از این میشه به ادوارد دست قیچی اشاره کرد یا میشه به لولو خور خوره اشاره کرد که از زیر تخت بیرون میاد...
زندگی مردگان اگرچه در ابتدا ترسناک جلوه گر میشود اما هرچقدر که جلو تر میرویم با انها بیشتر اخت میشویم این فیلم به ما ثابت میکند تنها دلیل ترسیدن از هیولا ها افکار ما از انهاست و اگر طرز تفکر خود را عوض کنیم میتوانیم حتی انها را دوست داشته باشیم...
از طرف دیگر در این دنیا که تیم برتون خالق ان است دنیای زندگان خالی از رنگ و شادابی و زندگی است که به خودی خود برای دلسری از ان کافیست...
(اسپویل)
داستان از انجا شروع میشود که ویکتور که پسر خانواده ای که به تازگی به ثروت دست پیدا کرده است میخواهد به جمع اشراف زادگان وارد شود برای اینکار باید با ویکتوریا که از خانواده ای اشرافی برشکسته است ازدواج کند . ویکتور و ویکتوریا هر دو به ازدواج از قبل برنامه ریزی شده اعتقادی ندارند اما از لحظه ای که همدیگر را میبیند به هم علاقه مند میشوند...
وقتی که این دو میخواهد ازدواج کنند ویکتور به دلیل استرس داشتن نمیتواند عهد های خود را درست بگوید و سبب بهم خوردن عروسی میشود کشیش به اون نصیحت میکند که دفعه بعد عهد هایش را درست بگوید وگرنه نمیتواند ازدواج کند ویکتور هم برای تمرین به جنگل میرود و برای تمیرین به جای انگشت ویکتوریا از شاخه درختی استفاده کرده و از ان خاستگاری میکند در ادامه مشخص میشود که ان شاخه قسمتی از دست زنی مرده در لباس عروسی به نام امیلی است....


   
Atish pare, الهه آب, z.p.a.s and 21 people reacted
نقل‌قول
z.p.a.s
(@z-p-a-s)
Reputable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 270
 

بازم فیلم جدیدد :
Now you see me 2 (یکش رو هم ببینیدا)
Shutter island(به شدت توصیه می شود)
تا زمان و فیلمی دیگر بدرود...


   
پاسخنقل‌قول
ZAHRA*J
(@zahraj)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 544
 

سریال هیلر که محشره!!
نسل خورشید هم خیلی قشنگه اصلا تا شخصیت مردش می خنده توهم ناخود آگاه می بینی داری می خندی!!
فیلم هندی dangal اینم خیلی زیباست
moon lovers این هم قشنگه ولی پایانش به شدت غمگینه
پیشتازان فضا هم به نوبه خودش برای کسایی که اینجور فیلم ها رو دوست دارن جذابه.
the space between us هم به نظر من قشنگ بود:)


   
پاسخنقل‌قول
Lord
 Lord
(@dark_rider)
Estimable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 103
 

اولین سریال ک خیلی توصیه میکنم ten wolf
ک ژانر فانتزی تخیلی ترسناک خوناشامی داره
دومین سریال اصیل زادگان ک بازم فانتزی خوناشامی جادوگری هست
سومین سریال شمشیر حقیقت برای کسایی ک علاقه مند خط داستانهایی رابین هودی هستند
اما اروو یا مشت آهنین هم جز سریال های آمریکایی به روز هستند
همه این سریال ها در ژانر هیجانی قرار دارند از ژانر عشق و احساسی خوشم نمیاد :106:


   
پاسخنقل‌قول
mohammad002
(@mohammad002)
Trusted Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 51
 

سریال هایی که توصیه میکنم ببینیدشون سریال های صد و فلش هست ببینید و لذت ببرید.


   
پاسخنقل‌قول
amir-fire
(@amir-fire)
Reputable Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 214
 

خب سریال سوامپ ثینگ و چرنوبیلرو به شدت به علاقمندان به فیلم های علمی و همچنین فاتزی توصیه میکنم ، دو ا سریال م هست که فعلا د خماریشون هستیم ولی بزودی پخش میشن که دو شریل:
بلادمون و آتش و خون هستند که بر اساس تاریخ وستروس قراره ساخته بشن!(به شدت منتظر صحنه جنگیدن استارک ها با بولتون ها در هزاران سال قبل هستم?)


   
پاسخنقل‌قول
Amir.H.H
(@amir-h-h)
Eminent Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 24
 

مینی سریال دراکولا محصول 2019
برا منی که از ومپایرا خوشم میاد جذاب و لذتبخش بود.سریال انگلیسی هست و محصول شبکه بی بی سی وان.بخشی از سریال براساس دراکولای برام استوکره فقط با جذابیت و معماهای بهتر و بیشتر.سه قسمت داره و هر قسمت حدود یه ساعت و ربعه.پایان عالی داره و راضی کنندس.برا کسایی که زبانشون خوبه ممکنه لهجه های سریال جذاب باشن.درکل عالی.نمیخام اسپویل کنم.
توصیه میکنم حتما ببینین.


   
bistam reacted
پاسخنقل‌قول
z.p.a.s
(@z-p-a-s)
Reputable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 270
 

فیلم اسپانیایییی:
Pans labyrinth فک کنم املاش اینجوری بود...
بدک نیست فیلمش.فیلم زیاد ببینین 🙂


   
L0rd LaTITude and bistam reacted
پاسخنقل‌قول
صفحه 7 / 7
اشتراک: