Header Background day #19
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

قوانین چت باکس بوک پیج

5 ارسال‌
5 کاربران
8 Reactions
4,623 نمایش‌
proti
(@proti)
عضو Moderator
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 1560
شروع کننده موضوع  

دوستان عزیز همانطور که مطلع هستید در روزهای اخیر و در جهت ارتباط بیشتر میان خانواده بوک پیج تغییراتی در چت باکس سایت اعمال شد که مهمترین اون اتصال چت باکس به تلگرام میباشد.
قوانین زیر قوانین پایه استفاده از چت باکس سایت میباشند.
امیداست با رعایت قوانین از کنار هم بودن لذت ببریم.

کاربران عزیز هدف از ایجاد این چت روم، نزدیک تر کردن مدیران و کاربران و ایجاد فضای دوستانه و صمیمی برای کار و فعالیت بهتر می باشد. در هر تجمعی قانونی لازم است پس به ناچار برای این چت روم قوانینی را تدوین کردیم.
قوانین چت باکس:
لازمه ی عضو شدن در گروه بوک پیج داشتن حداقل ۵۰ پست مفید در سایت و یا فعالیت در یکی از بخش های تایپ، ترجمه, ویرایش، ادیت و نویسندگی میباشد.
الف) عضویت در چت باکس سایت از طریق به دو حالت امکان پذیر است:
- حالت اول بدون ذکر شماره تلفن، از طریق اکانت سایت هر فرد. در این حالت درصورت خروج کاربر، امکان اضافه کردن مجددش وجود ندارد.
- حالت دوم تماس با اکانت مدیر گروه تلگرام سایت و اعلام نام و شماره تلفن شما فقط به ایشان برای ورود است. برای این کار با اکانت @R_MAMmad تماس بگیرید.
ب) هرگونه توهین، بی احترامی و فحاشی در گروه ممنوع می باشد و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.
پ) مسئولیت صحبت های هر کاربر در گروه بوک پیج مستقیما به عهده خود او بوده و مدیریت سایت در این مورد مسئولیتی نخواهد داشت.
ج) تبلیغات هر سایت، گروه و کانالی خارج از کانال ها و گروه های بوک پیج در چت روم سایت ممنوع است. برای تبلیغات می توانید با مدیران سایت تماس برقرار کنید تا در صورت توافق تبلیغ مورد نظر شما در کانال تلگرامی سایت ثبت شود.
و) افرادی که به دلیل تخلف از گروه اخراج میشوند تا دو روز خارج از گروه می مانند. همینطور افرادی که از گروه خارج شوند تا 2 روز حق ورود به گروه را ندارند.
هـ) استفاده مکرر از استیکرها منجر به بهم ریختن نظم گروه می شود، از این رو ارسال 5 استیکر پشت سر هم ممنوع می باشد.
ی) فعالیت کاربران وبسایت بوک پیج برپایه احترام متقابل میباشد.
رعايت كليه اين قوانين براي همه كاربران حاضر در چت باکس الزاميست كاربران گرامي توجه داشته باشيد استفاده از كلمات ناشايست و غير اخلاقي در محيط چت روم منجر به اخراج شما از اتاق چت خواهد شد
به راه انداختن هرگونه بحث سياسي به هرشكل و عنوان ، و اظهار نظر در مورد مسايل سياسي ايران به هرشكل منجر به اخراج شما براي هميشه از چت باکس سايت خواهد شد.
كاربراني كه براي اسم مستعار خود از كلمات ركيك يا كلماتي كه مربوط به شخصيت هاي سياسي يا مذهبي باشد استفاده كنند بلافاصله از چت باکس براي هميشه اخراج خواهند شد اگر چنانچه مشاهده شود يك كاربر همزمان با چند اسم مستعار متفاوت در چت باکس حضور دارد ، بعد از تذكر از چت باکس اخراج خواهد.
دقت داشته باشید که حضور در چت باکس شما را از حضور و فعالیت در زمینه اصلی سایت دور ننماید. شما میتوانید فعالیتها و تبلیغ مطالب مفید خود در سایت را در این مکان با سایر دوستانتان در اشتراک بگذارید.

با سپاس
تیم مدیریتی بوک پیج


   
نقل‌قول
carlian20112
(@carlian20112)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 638
 

صرفا جهت بالا آمدن تاپیک :71:


   
پاسخنقل‌قول
ahmaad
(@ahmaad)
Noble Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 765
 

قانون محدودیت استیکر به چه معنی هست؟
در یک ارسال بیشتر از 5 استیکر نباشه؟ یا بیشتر از 5 بار پشت هم استیکر خالی فرستاده نشه؟


   
پاسخنقل‌قول
R-MAMmad
(@r-mammad)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 551
 

ahmaad;28120:
قانون محدودیت استیکر به چه معنی هست؟
در یک ارسال بیشتر از 5 استیکر نباشه؟ یا بیشتر از 5 بار پشت هم استیکر خالی فرستاده نشه؟

والا گروه های قبلی که میزدیم احمد جان، طرف میومد 20 تا استیکر پشت هم میفرستاد و بس هم نمیکرد، هربار تذکر دادن سخت میشد
و اینجوری شد که تصمیم گرفتیم بین اسیتکر ها زمان بندازیم. یعنی وقتی 5 استیکر فرستاده شد، استیکر بعدی حداقل بعد از 10 پیام از طرف بچه باید باشه
یک دلیل دیگه هم داره
از اونجا که این چت باکس به سایت متصل هست، استفاده زیاد از استیکر و عکس و... باعث سنگین شدنش میشه و دیده شده بچه ها میگن که پیام نمیره، این شکل میشه جلوشو گرفت یا کنترلش کرد


   
پاسخنقل‌قول
sadra.mohammadi782
(@sadra-mohammadi782)
Estimable Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 86
 

یکم دیر این پست را دیدم شاید اگه زودتر میدیدم بهتر میشد


   
پاسخنقل‌قول
اشتراک: