Header Background day #27

درباره «دارن شان فنز»:

فایل های «دارن شان فنز»

اسرار قتل

داستان درباره فرشته کین خواه خداوند رئایل هست که در اون با ماجراهای مختلفی روبه برو میشود...

1397/08/03

جلد چهارم نایت ساید: نفرین در شهر

به جان تیلور پرونده‌ای که سر منشاء پیدایش نایت ساید است محول شده که برای خودش هم مهم است…

1397/07/08

سفر به ترانسیلوانیا

سفر به ترانسیلوانیا عنوان داستانی کوتاه در ژانر وحشت از دارن شان است.

1397/06/31

عروس سم (داستانهای کوتاه دارن شان)

ترجمۀ مهدخت نقاش داستان کوتاه سایت فارسی طرفداران دارن شان: dsfans.ir

1397/06/31

ندای مرموز (جلد نهم دموناتا)

دارن شان پس از اتمام مجموعه سرزمین اشباح قلم به دست گرفت و نوشتن مجموعه نبرد با شیاطین (The Demonata) را آغاز کرد. این کتاب سرنوشت سه نفر به نام‌های گروبیچ گریدی، کورنلیوس فلک و بک مک کان است. هر جلد کتاب از زبان یکی از شخصیت‌های معرفی شده‌است.

1397/06/31

دلاوران جهنم (جلد دهم از دیموناتا)

خلاصه کتاب: گروبز هرشب خواب میدید که بک با لردلاس معامله کرده ولی نمیفهمید که چه معامله ای. بخاطر همین برای نجاتش نرفتند.او قضیه ی خواب را برای کرنل و شارک و یک نفر دیگه تعریف میکنه.ان چهار تا با هم به قلمروی لردلاس میرند و با بک و لردلاس مبارزه میکنند.

1397/06/31

رستاخیز شیطان(جلد ششم دموناتا)

خلاصه کتاب: رستاخیز شیطان ادامه جلد پنجم هست، جایی که یونی سوان گروبز رو با حربه از درویش جدا می‌کنه و به هواپیما می‌بره تا به لردلاس تحویلش بده. گروبز بعد از دیدن سلاخی انسان‌های دیگه، و تنها بودنش تسلیم می‌شه، اما ناگهان سوراخی در بدنه هواپیما ایجاد می‌شه،و از آن برانابوس گروبز رو فراری میده.گروبز پس […]

1397/06/31

ددمنش (جلد پنجم دمونتا)

خلاصه کتاب: توی این جلد گروبز دوستای جدیدی توی مدرسه پیدا کرده ولی دوستای جدیدش از بیل-ای خوششون نمیاد و همیشه اونو دست مینداختن.تا اینکه یه روز گروبز و بیل-ای و یکی از دوستای گروبز به دنبال پیدا کردن گنج افسانه ای لرد شفتری میرن و توی جنگل یه حفره درست میکنن.شب که میشه گروبز تبدیل به گرگینه میشه و میره و اون حفره رو بیشتر میکَنه که یهو صورت یه دختر توی سنگا درست میشه.

1397/06/31