Header Background day #25

خلاصه جلد اول حماسه دارن شان (سرزمین اشباح) سیرک عجایب:

دارن شان یک پسر بچه مدرسه ای معمولی، اما عاشق عنکبوت‌هاست. زندگی دارن واقعاً معمولی است تا اینکه او با بهترین دوستش استیو به سیرک عجایب می‌رود که در آن نمایش‌هایی از قبیل (مرد گرگی) که بسیار وحشی و خطرناک است، (الکساندر ریبز) استخوانی که که حرکات جالب و خنده داری انجام می‌داد، (رامو دو شکم) که برخلاف ریبز خیلی چاق بود و چیزهای از قبیل میخ، پیچ، شیشه و خوراکی‌های زیادی را در عرض چند دقیقه می‌خورد، (تروسکا) زنی بود که هر وقت اراده می‌کرد ریش‌هایی با سرعت زیاد در میاورد، (آقای کرپسلی) که با عنکبوت خطرناک اما بامزه ای به نام خانم اکتا بوسیله یک فلوت کارهای خارق العاده ای انجام می‌داد. اما عنکبوت آقای کرپسلی یعنی خانم اکتا دارن شان را بر سر دوراهی وحشتناکی قرار می‌دهد. دارن می‌تواند بی خیال مرگ بهترین دوستش شود و زندگی عادی خود را ادامه دهد یا می‌تواند از مرگ دوستش جلوگیری کند، اما برای این کار باید زندگی‌اش را به دست یک شبح خونخوار بسپارد.

خلاصه جلد دوم حماسه دارن شان (سرزمین اشباح) دستیار یک شبح:

«دارن شان» زمانی مثل همه پسرهای همسن خودش زندگی می‌کرد. اما او برای نجات جان دوستش از مرگ، قبول کرده است که زندگی‌اش را به دست شبحی خوخخوار بسپارد. دارن همراه شبح به سیرک عجایب می‌رود و دستیار او می‌شود. بازیگرها و کارکنان عجیب این سیرک او را در جمع خودشان می‌پذیرند، اما … مرد گرگی، یکی از وحشتناک‌ترین موجودات روی زمین، از قفس آزاد می‌شود ودارن و دوستش را تعقیب می‌کند. آیا دارن این بار هم می‌تواند جان دوستش را نجات بدهد؟

خلاصه جلد سوم حماسه دارن شان (سرزمین اشباح) دخمه خونین:

‌«دارن شان» پسری است که همه گمان می‌کنند مرده است. اما او دستیار شبحی به نام آقای کرپسلی شده و همراه دوستش، ایورا، به شهر دیگری رفته است.
دارن و دوستش با خبر می‌شوند که جسدهای عجیبی در گوشه و کنار شهر کشف شده است، گویی خون همه اجساد را کشیده بودند. آن‌ها تصور می‌کنند که آقای کرپسلی این قربانیان را از پای در آورده است، اما برای کشف حقیقت، خود در تونل‌های زیر زمینی شهر گرفتار می‌شوند و…

 

جزئیات فایل