Header Background day #08
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

ایسویده، میناسان!

38 ارسال‌
13 کاربران
48 Reactions
14.9 K نمایش‌
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

کونیچاوا مینا سان!
سلام به همه. انجمن خاک گرفته(طبق معمول) و من هم یک اوتاکو هستم. پس باید تکانی بدهیم به بوک پیج. بااینکه اسم انجمن ربطی به انیمه ندارد، ولی آدم هایش خیلی ربط دارند و خسته شده اند از منتظر یک مسابقه ماندن و اخر هم یک عکس ناالهام بخش دیدن و ننوشتن. پس بشتابید همگی(ایسویده مینا سان)
شما هم اوتاکو باشید یا نباشید فرقی نمی کند چون:1)اگر اوتاکو باشید، چه بهتر. بیاید تو
2)اگر اوتاکو نباشید اوتاکویتان میکنیم.
به همین سادگی به همین خوشمزگی.
حالا ما میخوایم چیکار کنیم؟ بعله. ما اینجا فعالیت های انیمه ای میکنیم. در واقع خودم نظر خاصی ندارم چه کار، ولی فکرم روی اینها بود:
الف)نقد انیمه ای مشخص، فراگیر، همه بین، اوتاکو کن، و صد البته فانتزی:توسط نظر سنجی
ب)دادن جایزه به آنهایی که باید میگرفتند و نگرفتند:احتمالا هیچ جایزه اسکار یا امی یا همچین چیزی برای بهترین کارکتر زن/مرد انیمه ای، انتگاتونیست انیمه ای، بهترین پلات و ساب پلات و ... نیست. اینطور هم مینشینیم داستانشان را نقد میکنیم و یک چیزی یاد میگیریم هم خاک را میتکانیم از انجمن.
ج)این یکی جالبه:دوستان انیمه بین و انیمه نبین(که به دلایلی نمی بینند و خوششان نمی آید ولی میخواهند امتحانی بکنند) خودشان را معرفی کنند. بعد دوستان انیمه بین انیمه نبین ها را انیمه بین کنند 🙂
د)....امممم. دیگه ایده ندارم.
لطفا من را نکشید. ایده ندارم دیگه. فقط خواستم حرکتی بکنم در راستای انیمه بینی.

نکات:
مدیران گرامی، ببخشید بی خبر اقدام کردم، آیا باید به کسی میگفتم یاا هماهنگی می کردم؟ البته الان ساعت 11 هه شاید خواب باشید پس ببخشید. اگر مشکلی در طرحم بود لطفا بگویید و نزنید اینهمه متن را پاک کنید. (از مقاله تمام روسی که بهتره :d )
کاربران گرامی:لطفا بیاید اعلام آمادگی کنید. لطــــــــــفا. حتی اگه ایده ندارید با یکی از ایده های من موافقت کنید یا حداقل پسندی بزنید که بدانیم هستیم.
اوتاکوها:خودتان را نشان دهید. بیاید از سایه بیرون.
دوباره اوتاکو ها:من تخصصم فقط انیمه ژاپنیست. ببخشید اگه زیاد از انیمه حرف زدم. از مانگا و کمیک و مانهوا و انیمه چینی استقبال می شود.
پس:یوــــــــــش ایکتمیو.(بزن بریم)

دوستان لطفا انیمه فلعه متحرک هاول رو نقد کنی. معرفی انیمه برای این تاپیک نیست. reza۳۷۹@


   
eregon2, Fighter_Blade, anahitarafiee2 and 7 people reacted
نقل‌قول
Violet Jessica Aron
(@violet-jessica-aron)
Estimable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 84
 

helen praspro;41525:
خب دوستان
از آنجاییکه رای ها قصد ندارن تکون بخورن، دیگه وقت تلف کردن واسه چی؟
باید بگم که خود من هم به ناکجا آباد موعود رای داده بودم چون جو و فضای فانتزی_هیجانیش برای بوک پیج بهتر بود.
۱۲ قسمته و دوازده روز. الان هم تقریبا ساعت ۳۰:۷ روز شنبه هست. بیاید تا فردا نگاش کنیم و اینجا پست نقدتونو بگذارید و لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
لطفا لطفا تاکید میکنم لطفا به هیچ عنوان به جز نقد چیزی نگذارید.
پست کمتر از یک بند اسپم به حساب میاد.
لطفا هر جوری شده قسمت یکشو نگاه کنید. ببینید الان تابستونه و این انیمه هم فقط ۲۳ دقیق است که با حساب کردن تیتراژ هاش میشه ۱۷,۱۸ دقیقه. آگه این یه قسمت جذبتون نکرد بعد بیاید غر بزنید که انیمه چقدر چرته و من کارتون نمی دوستم و اینها
کسانی هم که گفتند اینجا انجمن نویسندگیه باید بگم که انیمه همون کتابه که به شکل انیمیشن در اومده تا تاثیرگذار تر بشه. درسته که به اندازه کتاب واقعی نمیتونید ازش یاد بگیرید ولی سیر داستان و شخصیت پردازیش این مشکل کاغذی نبودنشو جبران میکنه. برای مثال بدون کیمیاگر تمام فلزی من هرگز نمیتونستم فصل یازده کتابمو که یه ماه بود دیوونم کرده بود بنویسم

یه سوال: من یه انیمه توی نت دیدم به اسم نورلند موعود. آیا این دو تا یکی هستن؟؟

- - - - - - - - - به دلیل ارسال پشت سر هم پست ها ادغام شدند - - - - - - - - -

Violet Jessica Aron;41526:
یه سوال: من یه انیمه توی نت دیدم به اسم نورلند موعود. آیا این دو تا یکی هستن؟؟

پ.ن: غلط کردم پیامت رو کامل نخوندم و تازه فهمیدم پیامم اسپمه!!!!
حلالم کن!!!:17:


   
eregon2 reacted
پاسخنقل‌قول
crakiogevola2
(@crakiogevola2)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 690
 

فعلا که قلعه متحرک هاوول در صدره^_^
کی بشینیم ببینیم؟


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

یا ایهاناس
دیگه رای ندید لطفا
و اگه میشه این تاپیک زننده بیچاره رو ضایع نکنین، بیاید بریم مثل دختر و پسرای خوب قلعه هاولو فعلا ببینیم. نقداتون رو اینجا بنویسید
بعدش دیگه کار من تمامست.


   
eregon2 reacted
پاسخنقل‌قول
omidcanis
(@omidcanis)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 273
 

با سلام
خب راستش زیاد تایپیکو نفهمیدم حالا متن گنگ بود یا من آیکیوم پایینه رو میسپرم دوستان نظر بدن.
خب انیمه اگه بخوام معرفی کنم ناروتو رو پیشنهاد میدم کلا دوفصله و تقریبا با سینمایی هاش میشه ۷۱۰ قسمت خیلی انیمه زیبا و مفهومی بود تو این حوضه دست ژاپنی هارو باید بوسید.
دومین انیمه ای ک پیشنهاد میکنم .. آخرین دروغ آپریل ‌‌‌.. حالا اسمشو دقیق یادم نیست ولی یه انیمه موزیکال و فوق احساسی بود اشک خیلیا رو درآورد ولی زورش ب ما نرسید.
انیمه بعدی .. اسم تو .. اونم خیلی باحال بود تقریبا با اون رفتم تو کار انیمه.
..بازی های تابستانه .. هم قشنگ بود.
البته یجورایی حس میکنم سیر شخصیت پردازیا تقریبا تکراری شدن البته تو انیمه های فانتزی لعنتی هر کاری میکنن حتما بخشی از شخصیت کپی شده قیافه هاشونم ک نگو همه عینهو هم و اینکه عقده شدید چش بادومی هارم نظاره گر هستیم توشون و ... .


   
eregon2 reacted
پاسخنقل‌قول
Fighter_Blade
(@mh-pharsi)
Reputable Member
عضو شده: 4 سال قبل
ارسال‌: 161
 

بخوام بگم انیمه کلاغ های توکیو. واقعا انیمه فوق العاده ایه دومین انیمه ایه که دیدم و عالیه. به شدت توصیه می کنم.


   
eregon2 reacted
پاسخنقل‌قول
reza379
(@reza379)
عضو Admin
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 1062
 

دوستان، بانی تاپیک توی پست آخر واضحاً ذکر کرده که انیمه منتخب رو نقد کنید. موعد پیشنهاد دادن انیمه گذشته، باید قبلا تشریف می‌آوردین. حتی رأی‌گیری هم تموم شده.

تقصیر شما هم هست، بهتره پست اول رو ویرایش کنید؛ گویا ملت حتی آخرین پست تاپیک قبل از خودشون رو هم نمی‌خونن 😐 helen praspro@


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

خیلی ممنون @reaza379@
اقا من سه چهار پنج روزه که نتم قعطه و از همه جا بی‌خبر. تو رو خدا نیاید حمله کنین به تاپیکی که انقدر براش خون و دل خوردم دیگه 😐
لطفا اصن هاول هم نه، یه انیمه ای رو نقد کنید از انیمه های بالا و طولانی...
خیلی اریگاتو
:||


   
eregon2 reacted
پاسخنقل‌قول
eregon2
(@eregon2)
Estimable Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 83
 

هنر شمشیر زنی آنلاین :
داستان : درباره پسری به اسم کیریتو هستش که در یک بازی آنلاین دنیای مجازی عضو میشه در روز اول اتفاقی میافته که تمام بازیکن های عضو در این بازی در این بازی گیر میافتن. بعدها شاهد اضافه شخصیت دختری به اسم آسونا هم هستیم.
درباره داستان بیشتر از این توضیح نمیدم اسپویل نشه.
در طول داستان ما شاهد این هستیم که علی رغم اینکه شخصیت های اصلی داستان در یک دنیای مجازی گیر افتادن و چاره ای جز زندگی در محیط مجازی آن ندارن ولی سعی شون بر این هستش که به اخلاقیات انسانی و اجتماعی که در دنیای واقعی برقرار هستش تا حداکثر ممکن پایبند باشن. چیزی که در دنیای حاضر ما و در دنیای مجازی اینترنت عده ای به آن پایبند نیستن چون دنیای اینترنت رو دنیای مجازی بدون هیچ حد و حصری می بینند که هر کاری دلشون خواست مجازند انجام بدن.
بعضی وقت ها با داستان به شدت تفریح می کنین و خوشتان می آید و بعضی مواقع داستان و اتفاقات آن بر روی اعصاب و قلب تان سنگینی می کند که نشان از شخصیت پردازی خوب نویسنده دارد. البته بعضی جاها هم هستش که با روند داستان شاید موافق نباشید که به سلیقه شما بر می گردد. ولی نمای کلی داستان به شدت احساسی، هیجان انگیز و وادار کننده به تفکر درباره این است که اعمال و رفتار ما چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی بازخورد های بزرگتری روی زندگی حال ما خواهند داشت.
گرافیک : باید عنوان کنم که گرفیک انیمه شاید در اول به نظر چیز خاصی به نظر نرسه ولی در ادامه و حنه های نبرد به خوبی شاهد توانمندی زیاد گرافیکی انیمه هستیم که به خوبی بار نبردها رو به دوش میکشه.
صداگذاری: به نظر من صداگذاری کیریتو و جنس متفاوت صدای شخصیت اصلی به خوبی با فضای داستانی و شخصیت پردازی کیریتو هماهنگ بودش که بیانگر تنهایی، جدیت و قدرت اون در برخورد با مشکلات بودش. صداگذاری آسونا هم خوب بودش ولی صداپیشه بهتری هم می تونست نقشش رو ایفا کنه. صداگذاری نقش اصلی منفی هم به نظر من به شدت خوب بودش که بیانگر شخصیت پیچیده اون بود.
نمره کلی به انیمه : با توجه به مطالب عرض شده به نظر بنده این انیمه لایق نمره ای در حد 9 از 10 می باشه.
انیمه های مشابه : log horizon این انیمه به علاقمندان هنر شمشیر زنی به شدت توصیه میشه.


   
z.p.a.s reacted
پاسخنقل‌قول
صفحه 3 / 3
اشتراک: