Header Background day #20
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

ایسویده، میناسان!

38 ارسال‌
13 کاربران
48 Reactions
15 K نمایش‌
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

کونیچاوا مینا سان!
سلام به همه. انجمن خاک گرفته(طبق معمول) و من هم یک اوتاکو هستم. پس باید تکانی بدهیم به بوک پیج. بااینکه اسم انجمن ربطی به انیمه ندارد، ولی آدم هایش خیلی ربط دارند و خسته شده اند از منتظر یک مسابقه ماندن و اخر هم یک عکس ناالهام بخش دیدن و ننوشتن. پس بشتابید همگی(ایسویده مینا سان)
شما هم اوتاکو باشید یا نباشید فرقی نمی کند چون:1)اگر اوتاکو باشید، چه بهتر. بیاید تو
2)اگر اوتاکو نباشید اوتاکویتان میکنیم.
به همین سادگی به همین خوشمزگی.
حالا ما میخوایم چیکار کنیم؟ بعله. ما اینجا فعالیت های انیمه ای میکنیم. در واقع خودم نظر خاصی ندارم چه کار، ولی فکرم روی اینها بود:
الف)نقد انیمه ای مشخص، فراگیر، همه بین، اوتاکو کن، و صد البته فانتزی:توسط نظر سنجی
ب)دادن جایزه به آنهایی که باید میگرفتند و نگرفتند:احتمالا هیچ جایزه اسکار یا امی یا همچین چیزی برای بهترین کارکتر زن/مرد انیمه ای، انتگاتونیست انیمه ای، بهترین پلات و ساب پلات و ... نیست. اینطور هم مینشینیم داستانشان را نقد میکنیم و یک چیزی یاد میگیریم هم خاک را میتکانیم از انجمن.
ج)این یکی جالبه:دوستان انیمه بین و انیمه نبین(که به دلایلی نمی بینند و خوششان نمی آید ولی میخواهند امتحانی بکنند) خودشان را معرفی کنند. بعد دوستان انیمه بین انیمه نبین ها را انیمه بین کنند 🙂
د)....امممم. دیگه ایده ندارم.
لطفا من را نکشید. ایده ندارم دیگه. فقط خواستم حرکتی بکنم در راستای انیمه بینی.

نکات:
مدیران گرامی، ببخشید بی خبر اقدام کردم، آیا باید به کسی میگفتم یاا هماهنگی می کردم؟ البته الان ساعت 11 هه شاید خواب باشید پس ببخشید. اگر مشکلی در طرحم بود لطفا بگویید و نزنید اینهمه متن را پاک کنید. (از مقاله تمام روسی که بهتره :d )
کاربران گرامی:لطفا بیاید اعلام آمادگی کنید. لطــــــــــفا. حتی اگه ایده ندارید با یکی از ایده های من موافقت کنید یا حداقل پسندی بزنید که بدانیم هستیم.
اوتاکوها:خودتان را نشان دهید. بیاید از سایه بیرون.
دوباره اوتاکو ها:من تخصصم فقط انیمه ژاپنیست. ببخشید اگه زیاد از انیمه حرف زدم. از مانگا و کمیک و مانهوا و انیمه چینی استقبال می شود.
پس:یوــــــــــش ایکتمیو.(بزن بریم)

دوستان لطفا انیمه فلعه متحرک هاول رو نقد کنی. معرفی انیمه برای این تاپیک نیست. reza۳۷۹@


   
eregon2, Fighter_Blade, anahitarafiee2 and 7 people reacted
نقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

بعله. اینم از این.
نظرسنجی به پایان رسید با پنج رای. که البته بازم از هیچی بهتره بود. ولی من پررو تر از این حرفام.
و حالا چه میکنیم؟ حالا که رای بر این شد که یه انیمه ببینیم و بنقدیم پس میبینیم و مینقدیم.
دوستان عزیز. به جز تاپیک سپتامبر میس ریحانه و تهاجم فرهنگی زهرا عملا به جز یک عالمه اسپم حرکت خاصی زده نشد. تنها گرد و خاک گیری فعال فعلا اینجاست پس لطفا همکاری بنمایید.
الان ما فقط یک انیمه کم داریم. انیمه ای که کوتاه و اوتاکو کن باشه. پس بنده انیمه های ۱۲ الی ۲۴ قسمتی یا سینمایی و توضیحات شون رو در تاپیک قرار میدم تا با یه نظرسنجی مشخصش کنیم.
آگه شما هم ایده ای به ذهنتان رسید لطفا در پیام بازدیدکننده و نه در تاپیک برای من بفرستید.
در طول روز پیامی در تاپیک نفرستید که توضیحات انیمه ها پشت هم قرار بگیره


   
پاسخنقل‌قول
masuodmohararzade2
(@masuodmohararzade2)
Reputable Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 139
 

سلام و خسته نباشید به این عضو فعال انجمن که هر بار وارد انجمن شدیم کم کم 3 جا اسم ایشون رو دیدیم.
حالا که بحث انیمه شد، با اجازه بنده هم از این موقعیت یه سو استفاده‎ای می‎کنم و به تاپیکی که قبلا در این مورد نوشتم یه اشاره‎ی کوچیکی می‎کنم...
اگه می‎خواین بدونین انیمه چیه، اصلا با چی شروع کنم به دیدن انیمه به نظرم برای شروع لیست خوب و کوتاهیه پس حتما یه سر بزنین...
برای اتاکوهای جمع هم ضرری نداره به لیست نگاه کنن که خدایی نکرده یه دونشون رو از قلم انداخته باشن...
http://btm.bookpage.ir/thread3251.html
اینم لینک تاپیک (:
در مورد موضوع نقد و بررسی انیمه هم، خب تا بساط پهنه با اجازه ما سود کافی رو ببریم...
پس بشتابید، بشتابید حراجش کردم (:
نقد و بررسی انیمه One Punch Man
http://btm.bookpage.ir/thread3273.html
(:


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

بفرمایید. در هر ژانری یدونه میذارم تا همه سلیقه ها باشن:
1)وایولت اورگاردن
ژانر:درام، احساسی، فانتزی
تعداد قسمت ها:13
برگرفته از:لایت ناول
شرکت سازنده:نتفلیکس

داستان انیمه از این قرار است که وایولت، دختری که مدت طولانی به عنوان قاتل و سلاح استفاد می شده است، مانند ماشینی آدمکش است. در میدان جنگ از سرهنگ بالادست خود، که بسیار هم برای او عزیز بوده، کلمه دوستت دارم را می شنود. اکنون که جنگ به پایان می رسد و مردم به نسل های جدید خود خوش آمد می گویند، «وایولت اورگاردن» برای شروع زندگی جدید در دفتر پستی مشغول به کار می شود؛ در آنجا او تلاش می کند معنی دوستت دارم را دریابد.
نظر خودم:این انیمه واقعا حس و حال قشنگی داشت ولی به دو نکته توجه کنید:اگه از هیجان زیاد تو فیلم خوشتون میاد و دوست ندارید شات های آرامش بخش و اسلو رو این انیمه رو به هیچ عنوان مد نظر قرار ندید.
بعدم اینکه اگر هم از ژانر درام خوشتون میاد و قصد تماشاش رو دارید، با قسمت اول ادم بهش جذب نمی شه. حداقل باید دو قسمت نگاه کنید تا خوشتون بیاد.

تالارگفتمان 1

تالارگفتمان 2

- - - - - - - - - به دلیل ارسال پشت سر هم پست ها ادغام شدند - - - - - - - - -

2)انیمه بی آغاز(B:Begining)
تعداد قسمت ها:12
برگرفته از:------
ژانر
:اکشن، معمایی، پلیسی، روانشناسی، هیجان انگیز

این انیمه درباره کارآگاهان سازمان تحقیقات سلطنتی است که با نام سازمان RIS شناخته می‌شود؛ افراد مشغول در این سازمان مدت زمان زیادی به دنبال دستگیری قاتل سریالی به نام Killer B بوده‌اند. فردی خطرناک با روش‌های ترسناک که مدت زیادی است کشور خیالی Cremona را به وحشت انداخته است. مسئول این پرونده در انیمه B: The Beginning فردی به نام «کیث» (Keith) است، یک کارآگاه افسانه‌ای که شما را به یاد شرلوک هولمز خواهد انداخت. اگر کیث را هولمز در نظر بگیریم پس همکار دیگر او در سازمان RIS با نام «لیلی» (lily) حکم واتسون را برای او دارد. گروهی خرابکار و شرور و نقطه مقابل RIS
نظر من:خیلیل تا میگیم جنایی و معمایی مین دث نوت. نظر من اینه:دث نوت قابلیت های زیادی داشت، ولی ازش استفاده نکرد. میتونست 60 قسمت عالی باشه. در ضمن، شخصیت پردازی لایت رو مخم بود. اما بی ده بیگنینگ گرچه در ظاهر به خفنیت اون نیست ولی خیلی جالب تره.
تالارگفتمان 3


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

3)ناکجا آباد موعود(THE PROMISED NEVERLAND)
ژانر:شونن، ترسناک، هیجان انگیز،
تعداد اپیزود:12
برگرفته از:مانگا
شرکت سازنده:کلاور ورکس
داستان:
داستان درباره یتیم خونه ای با 38 بچه است که با خوبی و خوشی همراه مامای یتیم خونه در اون زندگی میکنن. اما سه تا از بچه؛ اما، نورمن و ری به این وضعیت شک دارن. مگه میشه همه چیز را به رایگان در اختیار بچه ها بذارن؟
بر حسب اتفاق، این سه بچه متوجه میشن که پشت پرده این زندگی زیبا چیه. اینکه اینجا یه مزرعست و ...

نظر من:وقتی اینو دیدم، با خودم گفتم مگه میشه بعد از این من از انیمه ای خوشم بیاد؟ این انیمه با همون قسمت اول منو واقعا جذب کرد و شروع وحشتناک بی نظیری داشت. خود من اینو پیشنهاد میدم که واسه هر سن و علاقه ای هم خوبه. حتی کمی طنز و عاشقانه درش وجود داره.
تالارگفتمان 4
لینک قسمت اول در آپارات:
https://www.aparat.com/v/Oofaz/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87_%D9%86%D8%A7%DA%A9%D8%AC%D8%A7_%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF_%D9%85%D9%88%D8%B9%D9%88%D8%AF_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_1_%D8%A8%D8%A7_%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3_%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%A8


   
پاسخنقل‌قول
Atish pare
(@daniyal)
Prominent Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 391
 

خب خب عالی بودن تا اینجا همشون . فقط یه چیزی الان که باید همه با هم یه فیلم رو نگا کنیم بهتر نیست یه فیلم سینمایی اکشن و فانتزی باشه ؟ اخه بیشتر کاربرای بوک پیج دنبال هیجان هستن .. ( منم که عشق هیجان:))
اگه یه سینمایی با این ژانر قرار بدی ممنون میشم :دی با تچکر


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

4)هنر شمشیر آنلاین:Sword art online
تعداد قسمت ها(نیم فصل اول):12 یا 13(مطمین نیستم)
ژانر:بازی رایانه ای،فانتزی،شمشیر، هیجان، شونن، عاشقانه
برگرفته از:لایت ناول

داستان انیمه در سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد.در این سال با پیشرفت تکنولوژی دستگاه جدیدی به نام نروگیر عرضه شده است که بازی انحصاری این دستگاه دنیای آینکراد نام دارد که پس از انتشار نسخه ی بتا با تغیراتی جدید در ۶ نوامبر ۲۰۲۲ عرضه شد و ۱۰ هزار بازیکن را در خود گیر انداخت. در هنگام بازی، بازیکنان متوجه میشوند که بازی دکمه خروج ندارد و برای خروج از بازی باید ۱۰۰ مرحله یا همان ۱۰۰ طبقه آینکراد را پشت سر گذاشته و با ۱۰۰ غول جنگیده تا بازی به پایان برسد و تمام ۱۰ هزار بازیکن آزاد شوند.یکی از قابلیت های نرو گیر این است که در صورت جدا شدن دستگاه از سر با فرستادن امواجی که با تقلید از ماکرو فر است باعث منفجر شدن سر بازیکن میشود اگر در دنیای آینکراد توسط یکی از غول ها بازیکن بمیرد در دنیای واقعی هم با استفاده از امواج بازیکن میمیرد.
داستان حول محور شمشیر زن قدرتمندی به نام کیریتو می چرخد که قصد بیرون آمدن از بازی را دارد و...
نظر من:من با این انیمه، اوتاکو شدم. واقعا بی نظیر بود. مخصوصا انیمیت و داستان فصل اول یه جوری چسبید بهم که نگو. البته فصل اول خودش دو قسمته که ما فقط به بخش اولش میرسیم.
تنها مشکل من با زیادی خوب بودن شخصیت اصلی بود و اینکه هر دختری میومد عاشقش میشد 🙂 اگه ضعف شخصیت پردازی رو نادیده بگیریم، هیجان داستان بالاست و مبارزه هاش هم برعکس وان پانچ من حوصله سربر نیست و من قسمتای مبارزه رو بارها و بارها نگاه می کردم و حتی با شمشیر چوبی تمرین میکردم 🙂
تالارگفتمان 5
لینک قسمت یک در آپارات: https://www.namasha.com/v/Tt235Lfg/%D9%81%D8%B5%D9%84_%D8%A7%D9%88%D9%84_%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87_%D9%87%D9%86%D8%B1_%D8%B4%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%B1_%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA1_%D8%A8%D8%A7_%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C
-*-*-*-*-
نکته: @ساحره@ لطفا پیامت رو پاک کن که پست ها پشت سر هم باشن.
درمورد سینمایی هم، من هر چی گشتم سینمایی جذابی پیدا نکردم. اگه ایده ای داری لطفا برام پ ب کن. 🙂


   
Atish pare reacted
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

۵) شاهزاده مونوموکه
این انیمه سینمایی قبلا توسط هومن@ گرامی در تاپیک زیر معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت. پس در لیست ما هم باید باشه دیگه
http://btm.bookpage.ir/newpostinthread3660.html


   
پاسخنقل‌قول
crakiogevola2
(@crakiogevola2)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 690
 

با اینکه از انیمه دیدن خوشم نمیاد!ولی فک کنم دسته جمعی دیدنش کیف بده.نظر سنجی برداشته شده و خب.. من به گزینه دو رای میدم!^_^
پیشنهادمم قلعه متحرک هاووله :ea8e50cf4bbee9a1913


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

5)قلعه متحرک هاول
-سینمایی-
ژانر:فانتزی،عاشقانه، دنیای دیگر
برگرفته از:لایت ناول

داستان انیمیشن «قلعه متحرك» درباره دختری به نام سوفی است كه در كلاه فروشی پدرش كار می كند. در شهری كه او زندگی می كند قلعه متحركی وجود دارد كه متعلق به جادوگری به اسم هاول است. مردم آن شهر معتقدند كه هاول قلب دختران را می دزد و باید از او دوری كرد. سوفی از نزدیك با هاول برخورد می كند و جریان را برای خواهرش تعریف می كند. از سوی دیگر ساحره تباهی از این موضوع باخبر می شود و سعی می كند جلو سوفی را بگیرد. سوفی می فهمد هاول آن چیزی که به نظر می آید نیست.
نظرمن:من این انیمه رو در نه سالگی دیدم و خب واسه یه بچه نه ساله شاهکار های میازاکی قابل فهم نیست. اونچیزی که ازش یادم میاد که انیمیت تیره و ساده ای داشت. و تصویرهاش یه کم گنگ بودن. حداقل برای من. داستان رو دوست داشتم. و شخصیت ها رو که اصلا عاشقشون شده بودم. مخصوصا اون آتیشه که اسمشو یادم نمیاد 🙂 اولین گریه برای مرگ کسی رو من سر همین انیمه کردم.

تالارگفتمان 6

- - - - - - - - - به دلیل ارسال پشت سر هم پست ها ادغام شدند - - - - - - - - -

6)شهر ارواح(spritted away):
-سینمایی-
کارگردان:بازم میازاکی
سازنده:جبیلی
ژانر:خیال پردازی، درام، فانتزی، ماورا الطبیعه

داستان:
داستان فیلم در مورد دخترکی ده ساله به نام چیهیرو اوگینو است. او با والدینش آکیو و یوکو تازه به شهری جدیدی نقل مکان کرده‌اند و چیهیرو از این جابجایی ناراضی است. آن‌ها که با ماشین در حال حرکت هستند، راه خانه جدید را گم کرده و سر از تونلی در جنگل در می‌آورند. پس از پیاده شدن و گذر از این تونل به خاطر کنجکاوی، آن‌ها وارد مکانی سرسبز و آرام می‌شوند.

پس از دیدن غذاهای آماده و خوشمزه، پدر و مادر چیهیرو سرگرم خوردن می‌شوند تا بعداً پول آن را بپردازند ولی چیهیرو که به اطراف سرکی می کشد...
نظر من:این انیمه رو من دقیقا همراه هاول دیدم ولی نصفه. اما از تعریف و نقد هایی که دربارش شنیدم اینه که مثل بقیه کارهای میازاکی جذاب ولی یه ذره وهم زدست.

تالارگفتمان 7


   
Hooman reacted
پاسخنقل‌قول
Hooman
(@hooman)
Reputable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 172
 

خیلی خوب!!


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

بفرمایید. نظرسنجی هم قرار داده شد. لطفا شرکت کنید چون تا جمعه شب برش می دارم.
با تشکر از reza379@ برای قرار دادن نظرسنجی و @mis_reihane@ برای پیشنهاد انیمه سینمایی.


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

دوستان گرامی
واقعا دو نفر رای دادیم؟ به جز من یکی؟ آقا بجنبید دیگه. اگه نمی خواید اصن به یه مدیری برید اعتراض کنید بیاد من و انیمه هامو از تاپیک بریزه بیرون.


   
پاسخنقل‌قول
Atish pare
(@daniyal)
Prominent Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 391
 

سلام هلن جان . این انیمه ناکجا ابد موعود خیلیییییییییییییییییی خوبه ! اصلا چه ایده ی جالی الان قسمت 7 هستم 12 تا بیشتر قسمت نداره ! عالیه انقد خوبه که نگو :دی
عجب ماما یی دارن ها عه عه عه دیدی اول که خوب بود بعد یهو .. ! هیولاهاش چقد خفن هستن .. وای اسماشون هم خیلی خوبه اصلا یادم نمیره اما .نورمن . ری . اما این ری داره زیادی مشکوک میزنه انگار جاسوس دوجانبه اس واسه هیچکی کارنمی کنه . فقط دنبال منفعت خودشه :23:
...............
الان تمومش کردم .. اشکم در اومددددد:84:"4".. یه انیمه شاد بزار لطفا . این دیکه چی بود .نورمن بی چاره :((((((


   
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

نظرسنجی تا شنبه شب تمدید شد.


   
Atish pare reacted
پاسخنقل‌قول
هلن پراسپرو
(@h-p)
Honorable Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 285
شروع کننده موضوع  

خب دوستان
از آنجاییکه رای ها قصد ندارن تکون بخورن، دیگه وقت تلف کردن واسه چی؟
باید بگم که خود من هم به ناکجا آباد موعود رای داده بودم چون جو و فضای فانتزی_هیجانیش برای بوک پیج بهتر بود.
۱۲ قسمته و دوازده روز. الان هم تقریبا ساعت ۳۰:۷ روز شنبه هست. بیاید تا فردا نگاش کنیم و اینجا پست نقدتونو بگذارید و لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:
لطفا لطفا تاکید میکنم لطفا به هیچ عنوان به جز نقد چیزی نگذارید.
پست کمتر از یک بند اسپم به حساب میاد.
لطفا هر جوری شده قسمت یکشو نگاه کنید. ببینید الان تابستونه و این انیمه هم فقط ۲۳ دقیق است که با حساب کردن تیتراژ هاش میشه ۱۷,۱۸ دقیقه. آگه این یه قسمت جذبتون نکرد بعد بیاید غر بزنید که انیمه چقدر چرته و من کارتون نمی دوستم و اینها
کسانی هم که گفتند اینجا انجمن نویسندگیه باید بگم که انیمه همون کتابه که به شکل انیمیشن در اومده تا تاثیرگذار تر بشه. درسته که به اندازه کتاب واقعی نمیتونید ازش یاد بگیرید ولی سیر داستان و شخصیت پردازیش این مشکل کاغذی نبودنشو جبران میکنه. برای مثال بدون کیمیاگر تمام فلزی من هرگز نمیتونستم فصل یازده کتابمو که یه ماه بود دیوونم کرده بود بنویسم


   
پاسخنقل‌قول
صفحه 2 / 3
اشتراک: