Header Background day #20
آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

لیست کتاب های درحال تایپ بوک پیج

23 ارسال‌
10 کاربران
69 Reactions
16.8 K نمایش‌
R-MAMmad
(@r-mammad)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 551
شروع کننده موضوع  

کتاب های تایپ شده

تالارگفتمان 1

تکمیل شده
نام کتاب :غارهای پولادی
نویسنده: آیزاک اسیموف
ژانر: علمی-تخیلی
سال چاپ: 1372
مدیر پروژه: MAMmad
*پروژه ی مشترک با زندگی پیشتاز*

قسمتی از متن داستان:
لی­جی ­بیلی تازه پشت میزش نشسته بود که متوجه شد آر- سامی بِربِر او را نگاه می کند. بیلی اخم کرد و با کج خلقی پرسید: چی می خواهی؟- لی جی، رئیس باهات کارداره، همین الان، هرچه زودتر.
- خيله خب.

آر- سامی همچنان بی هدف سرجایش ایستاده بود. بیلی گفت:- گفتم همین الان، نشنیدی، بزن به چاک.
آر ـ سامی روی پاشنه هایش چرخید و پی کارش رفت.
بیلی با خشم و ناراحتی از خود پرسید، چرا نباید کارهای او را یک انسان انجام بدهد. بعد، مکثی کرد تا موجودیِ کیسه­ی توتون­اش را بررسی کند و با خود حساب کرد که اگر هر روز دو بار پیپ­اش را پر کند تا دو روز دیگر هم می­تواند با همان کیسه ی توتون بسازد.
از اتاقک خود، که با نرده از قسمت­های دیگر تالار عمومی کارمندان جدا می­شد، بیرون آمد و از میان تالار عمومی گذاشت. از دو سال پیش این شایستگی را پیدا کرده بود که این گوشه­ی نرده کشی شده را به عنوان محل کار، در اختیارش بگذارند.

تالارگفتمان 2

تکمیل شده
نام کتاب : شوالیه های بدنام
نویسنده: دیوید گمل
مدیر پروژه: MAMmad
*تایپ مشترک با دریم رایز*

در مورد کتاب: در آغاز داستان با برده ای جوان به نام لاگ آشنا می شیم که دارای استعداد بزرگ جادویی است و در خواب شاهد باز شدن دروازه های خالی از سکنه بین جهان توسط اولاتار جادوگر و عبورشوالیه های افسانه ای گابالا به درون دروازه خالی از سکنه دنیای دیگر، به قصد نابودکردن همیشگی شر و شکست شیطان هست اما مانانان شوالیه ترسو پا به درون دروازه نمی زاره در حالیکه اولاتار از این موضوع خبری نداره , شش سال می گذره و خبری از شوالیه های گابالا نمی شه اما ...

کتاب های در دست تایپ

تالارگفتمان 3

پروژه یک
نام کتاب : زمین افروز
نویسنده: آرتور سی کلارک
ژانر: علمی-تخیلی
سال چاپ: 1370
مدیر پروژه: MAMmad

کار تایپ به اتمام رسیده. ارائه در تیر ماه
*بعد از امتحانات ترم من*


قسمتی از متن داستان:
مونوریل همان‌طور که از دامنه سرزمین‌های پست بالا می‌رفت سرعت خود را از دست می‌داد. سادلر با خود فکر کرد که هرلحظه ممکن است نور آفتاب برویشان بیفتد. حاشیه بین تاریکی و روشنی آن‌قدر آهسته حرکت می‌کرد، که هر کس با جزئی کوشش می‌توانست دائماً آن را دنبال کند و خورشید را در افق داشته باشد، مگر اینکه مکث نماید. حتی در این صورت هم یک ساعت طول می‌کشید تا آخرین اشعه سوزان آن از سطح ماه محو شود. و شب طولانی ماه شروع گردد.
او از دل سرزمینی می‌گشت که دو قرن قبل اولین طلایه‌داران زمینی در آن فرود آمده بودند. سرعت مونوریل اکنون نزدیک به پانصد کیلومتر در ساعت می‌رسد. جدا از هدایت‌کننده بی‌حوصله وسیله نقلیه، که به نظر می‌رسید کار دیگری جز آوردن قهوه بنا به درخواست برای آن‌ها نداشته باشد، تنها مسافران دیگر چهار نفر ستاره‌شناس جمعی رصدخانه بودند. وقتی سادلر سوار بر وسیله نقلیه شد این ستاره‌شناسان با مهربانی سری تکان داده و به‌سرعت در یک بحث تکنیکی با یکدیگر درگیر شده و او را برای همیشه از یاد بردند. سادلر از این بی‌تفاوتی تااندازه‌ای ناراحت شد، پسری خود را با این فکر تسلی داد که آن‌ها او را یک رهگذر موقت پنداشته، و نمی‌دانند برای یک مأموریت به ماه آمده است.

تالارگفتمان 4

پروژه دو
نام کتاب :هزارتوی فضا
نویسنده: گیلیان رابین اشتاین
ژانر: علمی - تخیلی
سال چاپ: 1389
مدیر پروژه: AMIR-E - MAMmad
180 صفحه از 270 صفحه تایپ شده

توقف کار تایپ.

خلاصه ی کتاب :
مجموعه حاضر از سری کتاب‌های «کودک و نوجوان» است که در آن داستانی استرالیایی برای گروه سنی (د)، به نثر در آمده است. این داستان ادامه داستان «شیاطین فضا» می‌باشد.
در خلاصه‌ای از این داستان می‌خوانید: اندرو هیفورد، بعد از بازی رایانه‌ای «شیاطین فضا»، قسمت دوم آن را سفارش می‌دهد. بازی از ژاپن می‌رسد، او فکر می‌کند که می‌تواند از پس
مبارزه با بازی جدید بربیاید، اما اشتباه می‌کند. بازی قواعد خاص خود را دارد و اندرو و دوستانش ـ «ماریو»، «الین» و «بن» ـ را به درون جهانی پر از دلهره و وحشت پرتاب می‌کند: هزار توی
فضا. آنها شخصیت‌های بازی می‌شوند، به جنگ اهریمن‌های نامرئی بازی می‌افتند و با تاریک‌ترین ترس‌های خود روبه‌رو می‌شوند. بچه‌ها برای فرار از آنجا باید تا اعماق هزار توی اهریمنی
پیش روند و معمای آن را حل کنند، وگرنه تا ابد در هزار تو سرگردان می‌مانند.
این کتاب برنده ی جوایز بساری همچون cool و همچنین کاندیدای بساری از فستیوال ها همچون sa شده است .

تالارگفتمان 5

پروژه سه
نام کتاب : توفان برگ
نویسنده: گابریل گارسیا مارکز
مترجم: هرمز عبداللهی
مدیر پروژه:MAMmad و Hermit

کار تایپ به اتمام رسیده. ارائه در تیر ماه
*بعد از امتحانات ترم من*

وقتی مردم ماکوندو به در خانه دکتر می آیند این دکتر که رفتار بسیار عجیب و غریبی دارد و سالهاست به طبابت دست نزده از مداوای قربانیان یک شورش سر باز می زند.
سال ها بعد دکتر خود را دار می زند و مردم امیدوارند بوی فساد جسدش شهر را پر کند امیدوارند او در گوشه تنهایی خود بپوسد.
داستان از مرگ دکتر شروع می شود و روند زندگیش را در یک فضای آمریکای لاتینی دنبال می کنیم داستان از زبان سه راوی روایت می شه و به صورت ناگهانی با تعویض راوی رو به رو هستیم .

تالارگفتمان 6

پروژه چهار
نام کتاب: بی خانمان
نویسنده: هکتور مالو
مدیر پروژه: MAMmad

کار تایپ به اتمام رسیده. ارائه در تیر ماه
*بعد از امتحانات ترم من*

توضیحات: اضافه می گردد.

تالارگفتمان 7

پروژه پنج
تیم تایپ داستان کوتاه
مدیر پروژه:MAMmad و Hermit

توضیحات:
کار این تیم تایپ داستان های کوتاه است و تا کنون بیش از ده داستان کوتاه تایپ کرده که کمتر از نیمی از ان ارایه گردیده!

تالارگفتمان 8

پروژه شش
نام کتاب: الکس رایدر (جلد اول)
کار تایپ مشترک با سایت دریم رایز
مدیر پروژه: MAMmad و هانیه
ارائه تابستان.

توضیحات:

کتاب دو صفر هیچ اولین کتاب از مجموعه‌ی کتاب های «آلکس رایدر» است. آلکس رایدر، جاسوسی چهارده‌ساله است که از طرف ام‌آی 6 (سازمان جاسوسی انگلستان) به مأموریتی بسیار مهم فرستاده می‌شود. شک ام‌آی 6 از آنجا برانگیخته می‌شود که مردی میلیاردر تصمیم می‌گیرد تا به تمام مدرسه‌های انگلستان، یک «کامپیوتر موج توفان» را مجانی بدهد؛ اما اِم‌آی 6 خیال می‌کند این کامپیوترها، هدیه‌های معمولی نیستند و می‌خواهد بداند آیا رازی در پس پرده‌ی این کامپیوترها هست یا نه. آن‌ها آلکس رایدر را به این مأموریت می‌فرستند تا از ماجرا سر در بیاورد. اما کسانی می‌خواهند او را بکشند. مجموعه‌ی «آلکس رایدر»، مشهورترین مجموعه‌ی جاسوسی دنیا در میان کتاب‌ های نوجوانان است، تا آن‌جا که بسیاری به او لقب «جیمز باند جوان» را داده‌اند. لقب او، یعنی دو صفر هیچ، اشاره به لقب جیمز باند، «مأمور دو صفر هفت»، دارد که به شکل طنز برای رایدر ساخته‌اند.

* کار تایپ جلد اول به انتها رسیده است.

تالارگفتمان 9

پروژه هفت
نام کتاب: خورشید های نیمه عریان
کار تایپ مشترک با زندگی پیشتاز
مدیران پروژه: MAMmad و leyla
ارائه مرداد ماه.

توضیحات:

بعد از ایجاد شهرک های فضایی و پیشرفت این سیاره ها رابطه مهاجرنشینان با انسان زمینی کمرنگ شده و انسان زمینی را آلوده و حاوی بیماری می دانند در این بین در سیاره سولاریا قتلی رخ داده و کاراگاه الیاس بیلی مامور حل معمای قتل می شه و ...

تالارگفتمان 10

پروژه هشت
نام کتاب: اطاق خدمتکار
تعداد صفحات: 376
کار تایپ مشترک با زندگی پیشتاز
مدیران پروژه: MAMmad و leyla

خلاصه:
ورشو، یک سال قبل از جنگ دوم جهانی.
هالینا و ترزا دو خواهر با خلقیاتی کاملا متفاوت و در عین حال جدانشدنی هستند. هنگامی که هالینا ازدواج می کند، اتفاقاتی پی در پی رخ می دهد. بین ترزا و رادک، شوهر هالینا، علاقه شدیدی ایجاد میشود که پنهان می ماند. اما بعد از جنگ، اغاز می شود و دو خواهر به عنوان کارگران اجباری به مزرعه ای منتقل می شوند. ان دو خواهر به کمک یک راننده لهستانی از تبعید نجات میابند. انان در اطاقکی در طبقه همکف و دور از محل زندگی بقیه ساکنین قصر زندگی می کنند. دو خواهر جسمی سالم دارند، اما به لحاظ روحی دیگر برایشان نیرویی باقی نمانده است.
هنگامی که هالینا از ارتباط بین رادک و ترزا اطلاع می یابد، رابطه خواهران دستخوش تنش هایی می شود...
توضیحات:
لئونی اوسووکی در رمان اطاق خدمتکار یک مقطع زمانی را آن چنان زنده پیش روی خواننده مجسم می کند که مبدل به شاهکار روانشناسانه ای می شود که دارای تمام کیفیات افسانه سرایی است

تالارگفتمان 11

پروژه نه
نام کتاب: شمال و جنوب
سه جلد
نویسنده: جان جیکس
مدیران پروژه: MAMmad

توضیحات:

سه‌گانه‌ عظیم شمال و جنوب (شمال و جنوب،عشق و جنگ،بهشت و جهنم) شاهکار جان جیکس نویسنده معاصر ایالات متحده در زمینه جنگ داخلی آمریکا است. داستان دو پاره شدن یک ملت، جنگ داخلی، دوستی‌های گسسته، عشق‌های گمشده، رؤیاهای بر باد رفته و دوزخی که حاصل جنگ داخلی در قاره نو بود. جیکس در این سه‌گانه با شرح زندگی، دوستی و دشمنی دو خانواده بزرگ متعلق به دو جبهه شما و جنوب، داستان جنگ لغو برده‌داری و شکل‌گیری آمریکای جدید را در قالب یک رمان بزرگ تاریخی حکایت کرده است. «نیویورک تایمز» در بخش «مرور کتاب» خود آن را چنین توصیف کرده است: «در تاریخ کتاب ایالات متحده،تا کنون هیچ کتابی موفقیت داستان شما و جنوب جان جیکس را کسب نکرده است.»

پی نوشت :
داستان سرزمین سایه ها به جدول بالا اضافه می گردد.
اگر فردی تمایل به انجام کار تایپ ، ویرایش و تطبیق آثار دارد ، لطفا در پیام خصوصی به ما اطلاع دهد!
کتاب های توفان برگ، بی خانمان و زمین افروز به اتمام رسیده اند برای اوایل تابستان بر روی سایت قرار میگیرند.
کتاب های دو صفر هیچ الکس رایدر و خورشید نیمه عریان ایزاک اسیموف، در رده بعدی کار تایپ و ارائه قرار دارند.


   
paradise, anahitarafiee2, AmbrellA and 28 people reacted
نقل‌قول
lord.1711712
(@lord-1711712)
Famed Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 1002
 

ممد یادت نره توفان برگ رو اضافه کنی :39:


   
R-MAMmad reacted
پاسخنقل‌قول
bobo
 bobo
(@bobo61)
Active Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 7
 

MAMmad;20765:

سلام. راستش این کار رو نمی تونم زمان دقیق برای ارائه اش بگم، یک سری کار ها باید انجام بشه که کار رو به تعویق انداخته، ولی خب پیگیرش میشم برای رسوندن زودتر، بدونید که تو لیست انجام کارهامون هستش.

سلام
فن غارهای مرگبار هنوز آماده نشد


   
Bys and Bys reacted
پاسخنقل‌قول
R-MAMmad
(@r-mammad)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 551
شروع کننده موضوع  

خب یک گزارش از کار بدم. برای تابستون قصد جمع کردن کتاب های زیادی رو داریم. میخوام تا آخر تابستون 10 جلد کتاب جمع کنیم. که مطمئنم عملی هست.
یک مجموعه چهار جلدی از آسیموف با نام سری بنیاد کهکشان ها. به کمک سجاد. به همراه دو کتاب که اثری از اونها تو نت نیست. با نام های دختر خدمتکار و مسافران منظومه آلفا.
در حال حاظر من چند کتاب تایپ شده در دستم دارم که برای نیمه اول تابستون بر روی سایت قرارشون میدم.
کتاب توفان برگ گابریل گارسیا مارکز، بی خانمان هکتور مالو، جنگ ستارگان، جلد اول الکس رایدر (به همراه جلد دوم اونکه توسط سایت دریم رایز تایپ می گردد) به علاوه کتاب زمین افروز که به انتهای کار تایپ رسیده و بعد از امتحانات ترمم بهشون رسیدگی میکنم و بر روی سایت قرار میدم.
و همینطور در مرداد ماه قصد ارائه جلد دوم کتاب غارهای پولادین رو با سایت پیشتاز داریم، جلد دوم اون اسمش هست خورشید های عریان و لازمه بگم که جلد اول این کتاب رو مشترکا با سایت زندگی پیشتاز تایپ کردیم.

+ کتاب تکاور فضا اسیموف هم که قبلا توسط پروتی تایپ شده بود، با یک ویرایش جدید بر روی سایت قرار می گیره. تا اونجایی که میدونم ظاهرا لینک این کتاب تنها بر روی وبلاگ فراسوی ذهن گذاشته شده بود که با انتقال ما از اونجا به این سایت، دسترسی به لینک موجود نیست.

bobo61;22776:
سلام
فن غارهای مرگبار هنوز آماده نشد

سلام با مدیر پروژه غارهای مرگبار حرف زدم.
این کتاب قراره تجدید چاپ بشه. در حال حاظر نمیتونیم این فایل تایپ شده رو بر روی سایت قرارش بدیم، چون یک انتشارات برای چاپش اقدام کرده

ممد یادت نره توفان برگ رو اضافه کنی

اضافه کردمشون. چک کنش. @Hermit


   
پاسخنقل‌قول
bobo
 bobo
(@bobo61)
Active Member
عضو شده: 5 سال قبل
ارسال‌: 7
 

MAMmad;22782:
خب یک گزارش از کار بدم. برای تابستون قصد جمع کردن کتاب های زیادی رو داریم. میخوام تا آخر تابستون 10 جلد کتاب جمع کنیم. که مطمئنم عملی هست.
یک مجموعه چهار جلدی از آسیموف با نام سری بنیاد کهکشان ها. به کمک سجاد. به همراه دو کتاب که اثری از اونها تو نت نیست. با نام های دختر خدمتکار و مسافران منظومه آلفا.
در حال حاظر من چند کتاب تایپ شده در دستم دارم که برای نیمه اول تابستون بر روی سایت قرارشون میدم.
کتاب توفان برگ گابریل گارسیا مارکز، بی خانمان هکتور مالو، جنگ ستارگان، جلد اول الکس رایدر (به همراه جلد دوم اونکه توسط سایت دریم رایز تایپ می گردد) به علاوه کتاب زمین افروز که به انتهای کار تایپ رسیده و بعد از امتحانات ترمم بهشون رسیدگی میکنم و بر روی سایت قرار میدم.
و همینطور در مرداد ماه قصد ارائه جلد دوم کتاب غارهای پولادین رو با سایت پیشتاز داریم، جلد دوم اون اسمش هست خورشید های عریان و لازمه بگم که جلد اول این کتاب رو مشترکا با سایت زندگی پیشتاز تایپ کردیم.

سلام با مدیر پروژه غارهای مرگبار حرف زدم.
این کتاب قراره تجدید چاپ بشه. در حال حاظر نمیتونیم این فایل تایپ شده رو بر روی سایت قرارش بدیم، چون یک انتشارات برای چاپش اقدام کرده

اضافه کردمشون. چک کنش. @Hermit

مرسی از اطلاع رسانی شما


   
پاسخنقل‌قول
carlian20112
(@carlian20112)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 638
 

واقعا ممنون برای اطلاع رسانی::29::::29::
عالیه که هر چند وقت یکبار بچه ها مطلع بشن چه کارهایی انجام شده


   
lord.1711712 reacted
پاسخنقل‌قول
ZAHRA*J
(@zahraj)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 544
 

بنده بیکار بیکارم.هر تایپی باشه هستم.


   
hera reacted
پاسخنقل‌قول
Pouryakht2
(@pouryakht2)
Eminent Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 17
 

اگه میشه لطفا عکس کتابا رو هم تو پست اول بزارید


   
پاسخنقل‌قول
carlian20112
(@carlian20112)
Noble Member
عضو شده: 6 سال قبل
ارسال‌: 638
 

نه خدا وکیلی توی تایپیک لیست کتاب های تایپی و صحبت از کتاب نویسندگان جوان؟؟؟؟؟:90:

پست های غیرمرتبط رو حذف می کنم دفعه بعد ببینم اخطار میدم


   
پاسخنقل‌قول
صفحه 2 / 2
اشتراک: