Header Background day #26
معرفی بخش «لیست» 1

سلام به ملت پیشتازان کتاب.

تو این پست یکی از قالبیت‌های خفن اما مغفول و مظلوم پرتال رو می‌خوایم خدمت‌تون معرفی کنیم؛ «باشد که همگان به خفنیت آن پی ببرند» و حالش رو ببرن.

لینک صفحه «لیست‌ها»

ویژگی‌ها

قابلیت «لیست‌های دلخواه»، یکی دیگه از قابلیت‌های کاملاً انحصاری سایته که به جذابیت رابط کاربری‌ش اضافه می‌کنه و در اختیار تمام اعضای سایت هم قرار داره.

بله درست شنیدین: «دلخواه»! (من خودم هم از حد آزادی اختیار این مدل لیست تعجب کردم حقیقتش) کاربرا می‌تونن برای مرتب کردن کتاب‌هاشون، و محض دلخوشی و رابطه با بقیه اعضای سایت، برای خودشون لیست اختصاصی درست کنن و اسم این لیست رو هر چی که می‌خوان بذارن!

منظور از لیست اختصاصی یا دلخواه اینه که کاربر می‌تونه هر کتابی که دلش می‌خواد رو از کتابخونه پرتال وارد این لیست کنه و هیچ محدودیتی هم جلوش نیست؛ می‌تونه توضیح دلخواهش رو هم برای معرفی لیست، بهش اضافه کنه.

نکته فوق‌العاده جذاب ماجرا اونجاست که لیست ساخته‌شده، توی بخش «لیست‌های مرتبط با این کتاب» که تو صفحه همه کتاب‌ها وجود داره نمایش داده می‌شه (البته به شرطی که سازنده لیست، اون کتاب رو داخل لیستش قرار داده باشه). سایر اعضا هم می‌تونن ضمن مشاهده و گشت و گذار توی لیست، اون رو لایک هم بفرمایند.

به جز این لیست که عمومی هست، لیست شخصی/خصوصی هم وجود داره که فقط برای خودتان نمایش داده می‌شه که می‌تونید برای اضافه کردن کتاب به این لیست‌ها در صفحه هر کتاب بر روی دکمه افزودن به لیست کلیک کنید و در صفحه داشبورد کاریری آن‌ها را مشاهده کنید.

 

برای ارسال لیست به صفحه ارسال پست مراجعه کنید و برای دیدن همه لیست‌ها به آرشیو لیست‌ها مراجعه کنید. خوش بگذره.

جزئیات پست

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ema
عضو
ema
2 سال قبل

سلام. گزینه افزودن به لیست زیر کتابا برای من کار نمی کنه کلا

z.p.a.s
عضو
4 سال قبل

سلام و یه سوال
امکان ویرایش لیست خود ساز وجود نداره؟ و اینکه اگه هست میشه یاد بدین؟😁

JuPiTeR
مدیر
4 سال قبل
پاسخ به  z.p.a.s

خیر در حال حاضر امکان ویرایش فعال نیست.

H20
عضو
H20
4 سال قبل

به نظر اگر بخش لیست فقط محدود به کتاب های داخل مجموعه نباشد بهتر نیست این گونه دایره کتاب هایی که در لیست های قرار می گیرد بالا میرود و همچنین قطعا کتاب هایی ناشناس و مظلوم واقع شده وجود دارند و به این طریق کاربران کتاب های پیشنهادی خود را قرار می دهند و این گونه کتاب هایی این وصفی به کاربران غیر مطلع از وجود کتاب هایی گاها خوب و ناشناس یا کتاب های شناس به کاربرانی دور از دنیای بزرگ کتاب و محصور در همین سایت شناسنانده می شوند.

JuPiTeR
مدیر
4 سال قبل
پاسخ به  H20

می‌تونید در قسمت توضیحات لیست، هر اطلاعاتی قرار بدید، مثل گذاشتن کتاب‌هایی که در کتابخونه نیست

H20
عضو
H20
4 سال قبل
پاسخ به  JuPiTeR

ممنون بابت جواب دادید
تشکر

مطالب مشابه