Header Background day #28

-

نویسنده: ای.آر.مولانا
مجموعه: ثبت نشده
ژانر:
زبان اصلی: پارسی
لینک کتاب در انجمن زندگی پیشتاز
سال چاپ اولیه: -
بازدید‌ها: 2.2K
امتیاز منتقدین: - (رای 0 منتقد)
امتیاز کاربران: - (رای 0 کاربر)

خلاصه و توضیحات

خلاصه کتاب پاریس تورس و شمشیر اهریمن:

«پاریس تورس و شمشیر اهریمن» جلد اوّل از رمان‌های پنج گانه‌ای است که توسط «ای.آر.مولانا» نویسندۀ پارسی زبان مقیم اسپانیا به جادوی قلم آراسته شده‌است. طرفداران داستان‌های فانتزی این بار فقط با ماجراها و حوادثی جادویی سر و کار ندارند بلکه چیزی بیشتر از آن انتظارشان را می‌کشد. شیاطین، فرشتگان، اجنه و دیگر فاکتورهای عالم ماورا و متافیزیک دست در دست هم داده‌اند تا فرزند برگزیده‌ای که در معبد اهورامزدا ظهور کرده‌است یعنی «پاریس تورس» را در راه رسیدن به هدفی غیر قابل باور یاری دهند… رویارویی با شیطان بزرگ!

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sahar_a
عضو
7 سال قبل

سلام
از هری پاتر خوشم نمیاد،چون یه جور جمع کردن فانتزی های نویسندگان دیگه تو یه کتاب بود و دنیای جدیدی خلق نکرده بود و من اون رو یه سرقت ادبی بسیار شیک و ماهرانه میدونم، اما!!! این کتاب رو به خاطر نویسنده پارسی زبانش میخوام بخونم،امیدوارم مثل هری پاتر از آب درنیاد و ناامیدم نکنه، دنیای جادو و شیاطین و فرشتگان میتونه بسیار جذاب باشه، پس به امید قلم قدرتمند نویسنده عزیزمون

Sabrina
عضو
7 سال قبل

مرسی برای کتاب

Sabrina
عضو
7 سال قبل

مرسی برای کتاب

Sabrina
عضو
7 سال قبل

مرسی برای کتاب

فایل‌های این کتاب

پاریس تورس و شمشیر اهریمن

 

” پاریس تورس و شمشیر اهریمن ” جلد اوّل از رمانهای پنج گانه ای است که توسط ” ای.آر.مولانا ” نویسندۀ پارسی زبان مقیم اسپانیا به جادوی قلم آراسته شده است.
با ” پاریس تورس ” و داستانهای هیجان انگیزش همراه شوید و به شگفت آور ترین و ناشناخته ترین سرزمین های عالم ماورا پای بگذارید: آسمانهای هفت گانه!
طرفدارن داستانهای فانتزی اینبار فقط با ماجراها و حوادثی جادویی سر و کار ندارند بلکه چیزی بیشتر از آن انتظارشان را می کشد. شیاطین، فرشتگان، اجنّه و دیگر فاکتورهای عالم ماورا دست در دست هم داده اند تا ” پاریس تورس ” را در راه رسیدن به هدفی غیر قابل باور یاری دهند…. رویارویی با شیطان بزرگ!
خوانندگان این آثار با یک ژانر معیّن سر و کار ندارند. فانتزی، وحشت، متافیزیک و جنایت با روایتی معماگونه پیش روی آنهاست که با قلم ساده و روان نویسنده گاه به طنز نیز آغشته می شود.
اینک فارسی زبانان دنیا در کنار اسپانیولی زبانان آغازگر داستانهایی هستند که با گذر از مرزهای دنیای فانی آنان را با خود به عالم ماورا می برد تا ترس و معما را همراه با ماجراهای اعجاب آور ” پاریس تورس ” در دوزخ، بهشت و برزخ تجربه کنند.
با ” پاریس تورس ” ودوستانش همراه شوید و به سیل فزایندۀ ” پاریسین ” های دنیا بپیوندید. علاوه بر آن می توانید نظرات و پیش بینی های خود را در مورد این کتاب و کتابهای بعدی در وبلاگ شخصی ” ای.آر.مولانا ” با دیگر ” پاریسین ” های دنیا در میان بگذارید.
این کتاب هم اکنون به زبان اسپانیایی ترجمه شده و برگردان آن به زبان انگلیسی نیز در دست اقدام می باشد. ضمناً فیلمنامه ای بر اساس کتاب اوّل توسط یک گروه حرفه ای در حال نگارش می باشد.
طرفداران داستانهای فانتزی به خصوص هواداران ” هری پاتر ” از ماجراهای شگفت انگیز ” پاریس تورس ” نهایت لذت را خواهند برد. ( شایان ذکر است که شخص آی.آر.مولانا یک پاتریست حرفه ای و قدیمی می باشد)
این شما و این هم پاریس تورس و داستانهای ماورایی اش….
در ضمن توصیه می کنم به هشدار نویسنده در مورد این کتاب توجه لازم را مبذول فرمایید….. اگر باهوش نیستید این کتاب را نخوانید!

  • زبان فایل: پارسی
  • فرمت فایل: pdf
  • تعداد صفحات: 924
  • منتشرکننده: وبلاگ مترجم
  • تعداد دانلود: 8 کاربر
  • حجم فایل: 10.93 MB
  • نام فایل: parys_tvrs_v_shmshyr_ahrymn_.pdf
  • تاریخ انتشار: 1397/08/06

نقدها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقدی ثبت نشده است.

نقل‌قول‌ها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقل‌قولی ثبت نشده است.
تاریخ انتشار: 1395/05/01
فرستنده: BookPioneer
دسته بندی‌ها:
لینک کوتاه: https://bkpr.ir/813