Header Background day #29

-

نویسنده: علی رضا امیر خوانی
مجموعه: ثبت نشده
زبان اصلی: پارسی
لینک کتاب در انجمن
سال چاپ اولیه: -
بازدید‌ها: 2.4K
امتیاز منتقدین: - (رای 0 منتقد)
امتیاز کاربران: - (رای 0 کاربر)

خلاصه و توضیحات

خلاصه فن فیکشن قدرت شیطانی (جلد دوم شوالیه هفده ساله): داستان این‌گونه آغاز می شود که شخصیت اصلی که پسری است مریض و نحیف و بدون قدرت‌های جادونی، در ابتدای مسیری است که اتفاقات غافلگیرکننده‌ای برای او در پی دارد. اتفاقاتی که سرنوشتش را به کلی تغییر می‌دهد. با بروز قدرت‌های او اوضاع کاملا تغییر می‌کند.

بخشی از کتاب: از جایم بلند شدم و کتاب بزرگی را که تقریبا چهار روز بود به هر بهانه ای برای خواندن آن به اتاقم می آمدم را بستم، فرصتی نبود که کتاب را به اتاق پدرم برسانم و در جای خودش قرار دهم، کتاب را زیر تختم قایم کردم و سرو وضعم را درست کردم، امروز بر خلاف هر ماه عمو گوین ده روز زودتر برای دیدن من آمده بود، او همیشه برای دیدن من و فهمیدن اوضاع بیماریم آخر هر ماه به دیدن من می امد، ولی اینبار قرار بود که ده روز پایانی تعطیلات تابستانی را به خانه پدر بزرگم برویم. عمو گوین کسی بود که در کتابی که می خواندم درباره ی او چیز های زیادی نوشته شده بود، ما با هم دوستان خوبی بودیم، البته عمو گوین بود که این حرف را می زد، من در تمام روز های زندگی ام بجز سیریوس دوست دیگری نداشتم، تنها کسی که بین فامیل مرا درک می کرد سیریوس بود.
من پسر نحیف و مریضی بودم که هیچ …

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فایل‌های این کتاب

شوالیه هفده ساله جلد دوم: قدرت شیطانی

از جايم بلند شدم و كتاب بزرگي را كه تقريبا چهار روز بود به هر بهانه اي براي خواندن آن به اتاقم مي آمدم را بستم، فرصتي نبود كه كتاب را به اتاق پدرم برسانم و در جاي خودش قرار دهم، كتاب را زير تختم قايم كردم و سرو وضعم را درست كردم، امروز بر خلاف هر ماه عمو گوين ده روز زودتر براي ديدن من آمده بود، او هميشه براي ديدن من و فهميدن اوضاع بيماريم آخر هر ماه به ديدن من مي امد، ولي اينبار قرار بود كه ده روز پاياني تعطيلات تابستاني را به خانه پدر بزرگم برويم. عمو گوين كسي بود كه در كتابي كه مي خواندم درباره ي او چيز هاي زيادي نوشته شده بود، ما با هم دوستان خوبي بوديم، البته عمو گوين بود كه اين حرف را مي زد، من در تمام روز هاي زندگي ام بجز سيريوس دوست ديگري نداشتم، تنها كسي كه بين فاميل مرا درك مي كرد سيريوس بود.
من پسر نحيف و مريضي بودم كه هيچ …

  • زبان فایل: پارسی
  • فرمت فایل: pdf
  • تعداد صفحات: 821
  • منتشرکننده:
  • تعداد دانلود: 17 کاربر
  • حجم فایل: 8.37 MB
  • نام فایل: Shovalie-17-Sale.pdf
  • تاریخ انتشار: 1397/07/26

نقدها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقدی ثبت نشده است.

نقل‌قول‌ها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقل‌قولی ثبت نشده است.
تاریخ انتشار: 1392/09/26
فرستنده: BookPioneer
دسته بندی‌ها:
لینک کوتاه: https://bkpr.ir/181