Header Background day #18

دختر فقير، جلد اول قلب پاك

مجموعه: La fille pauvre
ژانر:
زبان اصلی: سایر
لینک کتاب در انجمن زندگی پیشتاز
سال چاپ اولیه: 1934
بازدید‌ها: 2.8K
امتیاز گودریدرز: 3.4 (رأی 35)
امتیاز منتقدین: - (رای 0 منتقد)
امتیاز کاربران: - (رای 0 کاربر)

خلاصه و توضیحات

خلاصه کتاب دختر فقیر قلب پاک:

داستان این کتاب برای شخصی به نام دنیس باریه اتفاق می‌افتد. وقایع کتاب بین دو جنگ جهانی بوده و تصویر زندگی قشر فقیر جامعه‌ی فرانسه را نشان می‌دهد. زنان و دختران این قشر برای امرار معاش دست به خود فروشی و فساد می‌زند تا بتواند امرار معاش کند؛ ولی قهرمان داستان با وجود سختی‌هایی که به تفصیل در کتاب توضیح داده شده است پاکدامنی خود را حفظ می‌کند. زیرا به گفته خود قهرمان داستان تنها نکته امیدوار کننده‌ی زندگی فقیرانه‌اشان پاکدامنی اوست.
این کتاب در سه جلد نوشته شده است که جلد اول از کودکی تا ۱۵ سالگی دنیس، جلد دوم تا بیست سالگی دنیس باریه و جلد سوم ازدواج دنیس و آغاز دوران خوشبختی اوست که هنوز ترجمه نشده است!
کتاب دختر فقیر نه یک کتاب تاریخی است، نه ماجراجویی و نه باعث حیرت انسان می‌شود. ولی آنچنان در روح خواننده اثر می‌کند که کمتر کتابی چنین حسی را به همراه دارد.

درباره نویسنده

ماگزنس واندرمرش 2

ماگزنس واندرمرش

ماگزنس واندرمرش یک نویسنده فرانسوی بود. در سال ۱۹۲۷، ماگزنس در برابر خواسته‌های پدرش که رویای ازدواج معتبرتری برای پسرش داشت، عاشق تریز دنیس، یک دختر فقیر طبقه کارگر، شد. در سال ۱۹۲۹ آن‌ها صاحب یک دختر شدند که او را سارا هم نام خواهر فوت‌شده‌ی ماگزنش نام نهادند تریس تنها عشق زندگی ماگزنس و […]
مشاهده بیوگرافیِ ماگزنس واندرمرش

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فایل‌های این کتاب

دختر فقیر قلب پاک (جلد اول)

نوشته ی ماگزنش واندرمرش است که گویا جایزه ی ادبی فرانسه را هم به خاطر همین کتاب برده است.درضمن این کتاب برنده جایزه ادبی گنکور ۱۹۳۶ می باشد.
داستان این کتاب برای شخصی به نام دنیس باریه اتفاق می افتد. وقایع کتاب بین دو جنگ جهانی بوده و تصویر زندگی قشر فقیر جامعه ی فرانسه را نشان می دهد. زنان و دختران این قشر برای امرار معاش دست به خود فروشی و فساد می زند تا بتواند امرار معاش کند؛ ولی قهرمان داستان با وجود سختی هایی که به تفصیل در کتاب توضیح داده شده است پاکدامنی خود را حفظ می کند. زیرا به گفته خود قهرمان داستان تنها نکته امیدوار کننده ی زندگی فقیرانه اشان پاکدامنی اوست. این کتاب در سه جلد نوشته شده است که جلد اول از کودکی تا ۱۵ سالگی دنیس، جلد دوم تا بیست سالگی دنیس باریه و جلد سوم ازدواج دنیس و آغاز دوران خوشبختی اوست که هنوز ترجمه نشده است!
کتاب دختر فقیر نه یک کتاب تاریخی است ، نه ماجراجویی و نه باعث حیرت انسان می شود. ولی آنچنان در روح خواننده اثر می کند که کمتر کتابی چنین حسی را به همراه دارد.

 

 

  • زبان فایل: پارسی
  • فرمت فایل: pdf
  • تعداد صفحات: 325
  • منتشرکننده:
  • تعداد دانلود: 5 کاربر
  • حجم فایل: 3.84 MB
  • نام فایل: Dokhtare-Faghir-Ghalbe-Pak-1.pdf
  • تاریخ انتشار: 1397/08/06

نقدها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقدی ثبت نشده است.

نقل‌قول‌ها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقل‌قولی ثبت نشده است.