Header Background day #29

Zom-B Mission

نویسنده: دارن شان
مجموعه: زام-بی
زبان اصلی: انگلیسی
لینک کتاب در انجمن
سال چاپ اولیه: 2014
بازدید‌ها: 1.9K
امتیاز گودریدرز: 4.1 (رأی 1.6K)
امتیاز منتقدین: - (رای 0 منتقد)
امتیاز کاربران: - (رای 0 کاربر)

خلاصه و توضیحات

خلاصه کتاب ماموریت:

بی اسمیث و فرشته‌های دیگر از این که اولین ماموریتشان را برای اسکورت گروهی از انسان‌های بازمانده از خیابان‌های پر از زامبی لندن به نیو کرخام، پناهگاهی مخفی در کشور دریافت کرده‌اند آسوده خاطرند. اما بعد از پیدا کردن راهشان از میان زامبی‌ها، بی متوجه می‌شود که این بازماندگان دقیقا نماینده‌های مناسبی برای انسانیت نیستند. و وقتی شیطان آن‌ها را مجبور می‌کند تا به نیوکرخام بروند، شیاطینی از گذشته بی را فرا می‌خوانند. انسان‌ها مجبور می‌شوند بین شرافت و امنیت یکی را انتخاب کنند.

Summary and description [From GoodReads]

B Smith and the other Angels are relieved to finally receive their first mission to safely escort a group of human survivors from the zombie-infested streets of London to New Kirkham, a barricaded safe haven in the country. But after battling through crowds of undead monsters, B discovers that the survivors of the town do not necessarily represent the best of humanity. And when evil influences make their way to New Kirkham, unearthing demons from B s past, the humans will be forced to choose between being honorable and being safe.

Darren Shan continues his adventures of a teenage zombie trying to right the wrongs of a flawed human life, exploring the morality and ills of society through the lens of an apocalypse gone wrong and a terrifying hell on earth reigning."

درباره نویسنده

دارن شان 2

دارن شان

ظهور دارن شان با کتاب «آیومارکا» در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. او در ژانویه‌ی ۲۰۰۰، کتابی برای کودکان با نام «سیرک عجایب» نوشت. او این کتاب را بیشتر برای سرگرمی نوشت و همراه دو کتاب دیگر که برای بزرگسالان نوشته بود، روانه‌ی بازار کرد اما این کتاب بسیار مورد توجه قرار گرفت. خصوصاً، وقتی که […]
مشاهده بیوگرافیِ دارن شان

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فایل‌های این کتاب

ماموریت (جلد هفتم از مجموعه زامبی)

ترجمه ای از گروه نشریه شهر

خلاصه این مجموعه:

در ابتدای کتاب یک می بینیم که در ایرلند زامبی ها به مردم حمله کرده اند و وقتی این اخبار در سایر کشورها در حال پخش هست با “بی” آشنا می شویم که در لندن زندگی می کند ، “بی” نوجوانی قلدر است که بسیاری از رفتارهای پرخاشگرانه اش با مسلمانان و سیاهپوست ها در مدرسه به خاطر مورد تائید قرار گرفتن از طرف پدر نژاد پرستش سرچشمه می گیرد و… در جلدهای بعدی ماجرا ادامه می‌یابد و اکنون “بی” به جلد هفتم کتاب رسیده است!

  • زبان فایل: پارسی
  • فرمت فایل: pdf
  • تعداد صفحات: 169
  • منتشرکننده: افسانه‌ها
  • تعداد دانلود: 52 کاربر
  • حجم فایل: 3.66 MB
  • نام فایل: Zom-B-7.pdf
  • تاریخ انتشار: 1397/06/30

نقدها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقدی ثبت نشده است.

نقل‌قول‌ها

متاسفانه برای این کتاب تا به حال نقل‌قولی ثبت نشده است.
تاریخ انتشار: 1397/07/13
فرستنده: JuPiTeR
دسته بندی‌ها:
لینک کوتاه: https://bkpr.ir/8631